7 клас

Українська мова

Тема. Творення і правопис прислівників. Буква -н- та -нн- у прислівниках


,


Перегляньте відео

7-А-12 березня, 16 березня
7-Б-13 березня, 14 березня
Опрацюйте теоретичний матеріал на с.127-130.
Виконайте вправи  357,  364.

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 684313


Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та клас. Наприклад, Дмитренко Василь 8-А. Оцінка за тест буде перенесена у журнал!

Тема. Написання не і ні з прислівниками


Перегляньте  відео

7-А-19 березея, 23 березня
7-Б-17 березня, 18 березня
Опрацюйте теоретичний матеріал на с.131-133.
Виконайте вправи 371, 376
Тема. И та і в кінці прислівників. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників

7-А-24 березня
7-Б-20 березня
Опрацюйте теоретичний матеріал на с.134-136.
Виконайте вправиу387.

Тема. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день



Перегляньте відео

7-А-26 березня, 27 березня, 30 березня, 02 квітня
7-Б-25 березня, 27 березня, 31 березня, 01 квітня
Опрацюйте теоретичний матеріал на с.137-138, 141-144.
Виконайте вправи   395, 400, 417, 419.

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 773455


Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та клас. Наприклад, Дмитренко Василь 8-А. Оцінка за тест буде перенесена у журнал!

Тема.Контрольна робота (диктант). Прислівник
7-А 06 квітня
7-Б-03 квітня

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 527386


Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та клас. Наприклад, Дмитренко Василь 8-А. Оцінка за тест буде перенесена у журнал!

Тема. Прийменник як службова частина мови.

7-А - 07.04
7-Б - 08.04


Переглянути відео

Опрацювати матеріал с.154-155
Виконати вправу 435

Тема. Прийменник як засіб зв`язку слів у словосполученні й реченні.
Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники

7-А - 09.04
7-Б- 10.04, 21.04
Опрацювати матеріал с.155-157
Виконати вправи 438,  444

Тема. Написання прийменників
7-А - 23.04
7-Б- 22.04

Переглянути відео

Опрацювати матеріал с.158
Виконати вправу 453

Тема. Особливості вживання прийменників
7-А - 25.04
7-Б - 24.04
Опрацювати матеріал с. 160-162
Виконати вправу  464

Тема. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий переказ тексту-розповіді про цікаву книжку з використанням прислівників вищого й найвищого ступенів порівнянння
7-А - 27.04, 28.04
7-Б - 29.04, 30.04

Перегляньте інтерв'ю з дитячою письменницею Мариною Павленко. Пригадайте її твір, який ви читали на уроках української літератури, "Русальнока із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"


Складіть твір-розповідь про цей художній твір, використовуючи у ньому прислівники вищого і найвищого ступенів порівняння. Намагайтеся так розповісти про  книгу, щоб усім захотілося її прочитати. Ознайомте з героями цієї історії, перекажіть якийсь цікавий епізод, але не розповідайте усе, щоб залишалась інтрига. Для допомоги можете скористатися буктрейлером на цю цікаву книгу (відео).


Увага! Письмову роботу (фотокопію) надішліть на електронну адресу учителеві (адреса вказана на профілі учителя) для перевірки. Оцінка буде занесена в журнал. Письмова робота є обов'язковою!

Тема. Сполучник як службова частина мови
7-А - 30.04
7-Б - 05.05

Перегляньте відео

Опрацюйте теоретичний  матеріал підручника с.166-168.
Виконайте вправу 476.

Тема. Використання сполучників у простому і складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності
7-А - 04.05
7-Б - 06.05

Перегляньте відеоурок



Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.170-173.
Виконайте вправу 492.

Тема. Уживання сполучників. Синонімічні й антонімічні сполучники
7-А - 07.05
7-Б - 08.05

Повторіть матеріал підручника с.166-173. Опрацюйте теоретичний  матеріал с.175-176.
Виконайте вправу  504.

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 780236


Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та клас. Наприклад, Дмитренко Василь 8-А. Оцінка за тест буде перенесена у журнал!


Тема. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.
7-А - 12.05
7-Б - 13.05
Перегляньте відео



Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.179-182.
Виконайте вправу 514

Тема. Правопис часток не і ні з різними частинами мови

7-А - 14.05
7-Б - 15.05

Перегляньте відео

Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.186-187.
Виконайте вправу 536

Тема. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

7-А - 18.05
7-Б - 16.05

Перегляньте відео

Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.183-185.
Виконайте вправу 529

Тема. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням. Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.
7-А - 21.05
7-Б - 19.05
Перегляньте відео.
                        



Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.190- 191.
Виконайте вправу  545
Перегляньте відео
Тема. Тренувальні вправи. Вигук як особлива частина мови.
7-А - 22.05
7-Б - 20.05
Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.193.
Виконайте вправу  551

Тема. Контрольна робота (тестові завдання)
Прийменник, сполучник, частка як службові частини мови
7-А - 25.05 (тести виконати з 9.00 до 9.30 год.)
7-Б - 22.05 (тести виконати з 9.00 до 9.30 год.)

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням 
https://vseosvita.ua/test/start/hhj761


Тема. Узагальнення й систематизація вивченого про частини мови, правопис і використання їх у мовленні.

7-А - 26.05, 28.05
7-Б - 27.05, 29.05

Перегляньте відео

Виконати вправу 571

Українська література

Тема. В.Симоненко "Ти знаєш, що ти людина?..."Загальнолюдські цнності та ідеї у творі


Дивитись відео

7-А-12 березня
7-Б-13 березня
Навчитись виразно читати вірш

Тема.В.Симоненко "Лебеді материнства". Загальнолюдські цінності у творі


Дивитись відео

7-А-14 березня
7-Б-17 березня
Навчитися виразно читати вірш. Виписати у зошит художні образи з твору, усно пояснити їхнє значення

Тема. В.Симоненко "Гей, нові Колумби й Магеллани". Втілення у поезії особливостей української ментальності рис національного характеру


Дивитись відео

7-А-16 березня
7-Б-20 березня
Вивчити напам`ять одну поезію (на вибір) В. Симоненка

Тема. М. Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"


Дивитись відео

7-А-19 березня, 26 березя, 30 березня
7-Б-24 березня, 27 березня, 31 березня
Прочитати повість-казку М. Павленка "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських".

Дивитись відео

Характеризувати образи персонажів твору

Тема. Розвиток мовлення. Усний твір про відповідальність за свою справу і вчинки (за твором М.Павленко)

7-А-02 квітня
7-Б-03 квітня
 Скласти усний твір про відповідальність за свою справу і вчинки (за твором М.Павленко)

Тема. Любов Пономаренко. "Гер переможений". Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності. Особливості художніх засобів новели

Дивитись відео

7-А-06.04, 09.04
7-Б - 07.04, 10.04
Опрацювати матеріал с.215-220
Підготувати кадроплан до новели Л.Пономаренко "Гер переможений" та написати до нього коментар (докладніше про це сказано в розділі пам`ятки на сторінці 269.

Тема. Контрольний письмовий твір у формі есе "У чому виявляється активна життєва позиція та максимальна самореалізація людини?" (за творчістю В.Симоненка, М.Павленко, Л.Пономаренко)
7-А-23.04
7-Б-21.04
Твір написати на окремих аркушах

 Тема . Олег Ольжич "Захочеш - і будеш". Олена Теліга "Сучасникам". Ідея оптимізму і життєлюбства у творах. Моральний заповіт нащадкам
7-А-25.04, 27.04
7-Б-24.04,28.04


Дивитись відео


Дивитись відео


Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 881654

Опрацювати матеріал с. 224-233. Одну поезію (на вибір) вивчити напам`ять.


 Тема. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, який став чемпіоном Чехословаччини та Європи. 

7-А-30.04
7-Б-05.05
Дивитись відео


Дивитись відео


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника с.236-259

 Тема. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) — утілення непереможного духу українського народу, його доброти й
щирості. 

7-А-04.05
7-Б-08.05


Дивитись відео

Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 742893
Скласти план до прочитаних розділів


Тема. Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність

7-А-04.05,07.05 
7-Б-12.05,14.05

Виконати тест
Скласти характеристику образу Івана Сили


Тема. Андрій Малишко. „Пісня про рушник”. Відомий український поет і його пісні, що стали народними.

7-А-14.05
7-Б-15.05
Дивитись відео


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника с.261-264

Тема. Андрій Малишко. „Чому, сказати, й сам не знаю...”. Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. Художні засоби донесення до читача ідей патріотизму, гуманізму, історичної пам’яті. 

7-А.14.05
7-Б-16.05
Дивитись відео
Виконати тести
join.naurok.ua

Код доступу 157464

Одну із запропонованих поезій вивчити напам'ять


Тема. Контрольна робота . Ми – українці   (творчість О. Ольжича, О. Теліги, О. Гавроша, А. Малишка )

7-А18.05

7-Б-19.05

Виконати тести
join.naurok.ua

Код доступу 501168 

Тема. Позакласне читання. Андрій Кокотюха. «Клуб боягузів». 


7-А-21.05
7-Б-22.05




Дивитись відео



Дивитись відео




Тема. Література рідного краю . Б.Мельничук.«Скрипка від старого»

7-А-25.05
7-Б-26.05



Дивитись відео


Прочитати твір Б.Мельничука«Скрипка від старого»


Тема. Урок-підсумок. Твори, які вивчалися упродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.

7-А-28.05
7-Б-29.05
Написати відгук на прочитаний твір, який викликав найбільшу зацікавленість.

Зарубіжна література

Тема. Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення в оповіданні "Спілка рудих"
7-А-13.03
7-Б-12.03
Аналізувати прочитаний твір.


Тема. Сутність "дедуктивного методу"Шерлока Холмса

Виконайте тест

Код доступу 707669

 Використайте цей код, 

відкривши посилання

join.naurok.ua

Обов'язково вкажіть прізвище і клас,зараховується перша спроба.

7-А-13.03
7-Б-17.03
Аналізувати ключові епізоди прочитаних оповідань про Шерлока Холмса та доктора Ватсона


Тема.УРЗМ(письмово).
7-А-18.03
7-Б-19.03
Письмово порівняти образи Шерлока Холмса та доктора Ватсона.


Тема. Новела як літературний жанр. О. Генрі. "Дари волхвів"


Дивитись відео


Дивитись відео
7-А-20.03
7-Б-24.03
Прочитати новелу"Дари волхвів". Скласти план


Тема.Новела "Останній листок"


Дивитись відео

Виконати тест
Код доступу 611288

join.naurok.ua

7-А-25.03
7_Б-26.03
Прочитати новелу  "Останній листок".


Тема. Герберт Уеллс. "Чарівна крамниця"

Дивитись відео


Дивитись відео


7-А-27.03, 01.04
7-Б- 31.03, 02.04
Прочитати новелу, визначити епізод найвищої напруги у творі

Виконати тест

Код доступу 119453

join.naurok.ua


Тема.Рюноске Акутагава"Павутинка"

7-А- 03.04
7-Б-02.04.07.04

Дивитись відео


Дивитись відео

Прочитати новелу"Павутинка"

Виконати тест
Код доступу 840667

join.naurok.ua


Тема. Контрольний твір
          Заради чого варто жертвувати своїм життям?( на основі прочитаних творів).
7-А-08.04
7-Б-09.04

Написати твір .


Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 


Тема.Урок позакласного читання. Е.Хемінгуей "Кішка на дощі"


  Дивитись відео






Дивитись відео


Дивитись відео


7-А-10.04
7-Б-21.04
Переказувати прочитаний твір Е.Хемінгуея.



Тема. Айзек Азімов " Фах". Роздуми про майбутнє людини і людства.
        .
7-А-22.04
7-Б -23.04



Дивитись відео


Дивитись відео



Переказувати основні відомості про життя і творчість А. Азімова, прочитати оповідання.

Виконати тест

Код доступу 358001



Тема.Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Утвердження сили людського інтелекту, моральних цінностей в оповіданні "Фах".
Висловити особисте ставлення до проблем, що порушуються у творі.
7-А-24.04
7-Б-25.04

Тема.Діана Вінн Джонс. "Мандрівний замок Хаула". Поєднання елементів казки й детективу у творі.
Прочитати художній твір.
7-А-29.04
7-Б-05.05


Дивитись відео

Дивитись відео

Дивитись відео

Тема.Образ Софі, світ її мрій, бажань, жахів.значення  художнього прийому чаклунства у творі.
Характеризувати образ Софі.
7-А-06.05
7-Б-07.05
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 421254

Тема. Корнелія Функе. "Чорнильне серце".Образ Мегі-дівчинки, котра любить читати.
Переказувати ключові епізоди твору.
7-А-08.05
7-Б-12.05

Дивитись відео

Тема. Пригоди і духовне випробування Мегі. Поєднання уявного і реального світів  у творі.
Порівнювати уявний і реальний світи твору.
7-А-13.05
7-Б-14.05


Тема. Контрольна робота.
Скласти анкету літературного героя.
Скласти анкету літературного героя.
7-А-15.05
7-Б-21.05
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.

Тема.Урок-роздум."Краса чистих людських взаємин"(за змістом вивчених літературних творів).
Усно аналізувати образи героїв прочитаних творів.
7-А-16.05
7-Б-22.05

Тема.Сучасна зарубіжна поезія.(1-2 твори за вибором).
Виразно читати сучасні поетичні твори,  визначати провідну думку.
7- А-20.05
7-Б-19.05

Тема.Урок -дослідження. Уславлення сильної особистості, здатної за будь- яких умов і обставин залишатися людиною, робити добрі справи.
Визначити твір, який позитивно вплинув на Вас і мав виховне значення.
7-А-22.05
7-Б-26.05


Тема. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Урок -одкровення "Книги-мої друзі".
7-А-27.05, 29.05
7-Б-28.05

Твори,які рекомендуємо прочитати влітку
Священні книги людства як пам’ятки культури і джерело літератури:
Біблія. Старий Заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей). Новий Заповіт (Євангеліє – 2-3 розділи за вибором учителя).
Античність:
Міфи троянського циклу. Троя. Паріс викрадає Єлену. Облога Трої. Смерть Ахілла. Троянський кінь (2-3 за вибором ).
ГОМЕР. «Двобій Ахілла і Гектора» (пісня 22, вірші 140410), «Пріам у Ахілла» (пісня 24, вірші 470670).
ТІРТЕЙ. «Добре вмирати тому…».
САПФО. «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…).
ЕСХІЛ. «Прометей закутий».
Публій Вергілій МАРОН. «Енеїда» (огляд, 1-2 уривки за вибором учителя).
Квінт Горацій ФЛАКК. «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).
Публій Овідій НАЗОН. «Сумні елегії» («Життя поета» (IV, 10)).
Середньовіччя:
Лі БО. «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля південної галереї» (1-2 за вибором ).
Ду ФУ. «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид», «Подорожуючи, вночі описую почуття» (1-2 за вибором ).
Омар ХАЙЯМ. Рубаї.
Аліг’єрі ДАНТЕ. Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»).
Відродження:
Франческо ПЕТРАРКА. Сонети № 61, 132.
Вільям ШЕКСПІР. Сонети № 66, 116, 130. Трагедія «Ромео і Джульєтта».
Мігель де Сервантес СААВЕДРА. «Дон Кіхот» I частина (огляд, 2-3 розділи за вибором).
Бароко і класицизм:
Луїс де ГОНГОРА-І-АРГОТЕ. «Галерник».
Джон ДОНН. «Священні сонети» (19-й сонет «Щоб мучить мене…»).
МОЛЬЄР. «Міщанин-шляхтич».
Література XXXXI ст:
Антуан де СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ. «Маленький принц».
Річард БАХ. «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Барбара КОСМОВСЬКА. «Буба», «Буба: мертвий сезон».
Марина АРОМШТАМ. «Коли відпочивають янголи».

Коментарі