5-й клас, Зарубіжна літ. (Індивідуальне навчання)

Індивідуальне навчання
5-Б клас
Зарубіжна література

12 / 03 
Тема.  Л. Керролл "Аліса в Країні Див"
Образ Аліси, cвіт її уяви й захопливих пригод
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM&t=639s
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g



Дивитись відео ( за бажанням)
Завдання: Уміти виразно читати,переказувати розділ другий книги Л. Керролла "Аліса в Країні Див", уміти виділяти головні епізоди й деталі, аналізувати їх.
Опрацювати матеріал підручника ( с. 229 - 232)


19 03 
Тема.  Персонажі, які оточують Алісу. Подальші пригоди головної героїні
Завдання: 
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g&t=757s
https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk&t=7s

Дивитись відео ( за бажанням)



19 03 

Тема. Особливості художньої мови твору
Продовжуємо слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=wm4CYzrw9Ro&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=u0s77QLeq1Q
 Завдання: Знати зміст прослуханого і прочитаного,вміти аналізувати.Скласти усно характеристику Аліси та інших персонажів твору. (Дивися зразок)
Характеристика образу Аліси (для зразка)


Риса характеру
Епізод тексту, в якому вона проявилася
Художні прийоми та засоби, використані для втілення цієї риси характеру героїні
Допитливість
і цілеспрямованість
Гонитва за Білим Кроликом
Зображення погоні з переходом в іншосвіття
Сміливість
Політ через кролячу нору
Казковий прийом зображення переходу з реального світу в світ, створений фантазіями самої героїні
Розвинена творча фантазія, химерно-логічний склад розуму
Любила  вдавати  двох  осіб  воднораз. Моделює ситуації власних пригод у своїй свідомості, живе постійно у світі фантазій
Використання мотиву роздвоєння, мовні каламбури, парадоксальність дій, моделювання в свідомості майбутніх пригод. «Свій» світ героїні - це світ фантазій та постійно активної творчої фантазії дівчинки
Сміливість
Не боїться випробувань, не боїться Герцогині та Королеви
Принцип протиставлення
Спостережливість
Підмічає в інших персонажах як хороше, так і погане
Художня деталізація та виділення художніх домінант. Принцип накопичення та зіставлення
Уважність
Підмічає все навколо
Накопичення художніх деталей
Чемність та ввічливість
Спілкування з іншими персонажами, особливо з Чеширським Котом
Діалоги з іншими персонажами, внутрішні монологи й діалоги героїні
Тверезо мислить
Критично оцінює моралізаторські теревені Герцогині. Не втрачає здорового глузду навіть у чарівному світі
Зображення контактів з іншими персонажами, зображення точки зору героїні, принцип контрасту
Любить пригоди
Захотіла побувати в чудесному саду
Зображення думок і почуттів героїні
Співчутлива
Переживає за підданців Королеви, яким остання наказала відтяти голови
Зображення контактів з іншими героями, протиставлення її іншим персонажам
Волелюбна
Не дозволяє собою маніпулювати
Принцип антитези
Здатна зберігати почуття власної гідності
Не принижується перед Чирвовою Королевою, навіть вважає її «смішною»
Зображення домінантних рис поведінки
Схильна до ризику, сильна
Експерименти з їжею та питвом, що регулюють зріст
Використання чарівних речей та предметів
Правдива
Говорить у вічі іншим, що про них думає, особливо чітко це проглядається у розділі «Божевільне чаювання»
Зображення мовних особливостей героїні, мовні каламбури. Зображення точок зору персонажів
Людяна (гуманна)
Фрагмент з дитинчам Герцогині, використовує зменшення чи збільшення зросту не тільки для того, щоб задовольнити власну
Зображення дій героїні в критичних ситуаціях
Схильна до парадоксів, часто верзе дурниці
Відсторонення окремих частин тіла Аліси (ноги окремо від тіла), постійно перекручує інформацію
Каламбури, фантасмагорії

Коментарі