Індивідуальне навчання
5-Б клас
Зарубіжна література
12 / 03
Тема. Л. Керролл "Аліса в Країні Див"
Образ Аліси, cвіт її уяви й захопливих пригод
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM&t=639s
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g
Дивитись відео ( за бажанням)
Завдання: Уміти виразно читати,переказувати розділ другий книги Л. Керролла "Аліса в Країні Див", уміти виділяти головні епізоди й деталі, аналізувати їх.
Опрацювати матеріал підручника ( с. 229 - 232)
19 / 03
Тема. Персонажі, які оточують Алісу. Подальші пригоди головної героїні
Завдання:
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g&t=757s
https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk&t=7s
Дивитись відео ( за бажанням)
19 / 03
Тема. Особливості художньої мови твору
Продовжуємо слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=wm4CYzrw9Ro&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=u0s77QLeq1Q
Завдання: Знати зміст прослуханого і прочитаного,вміти аналізувати.Скласти усно характеристику Аліси та інших персонажів твору. (Дивися зразок)
5-Б клас
Зарубіжна література
Тема. Л. Керролл "Аліса в Країні Див"
Образ Аліси, cвіт її уяви й захопливих пригод
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM&t=639s
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g
Дивитись відео ( за бажанням)
Завдання: Уміти виразно читати,переказувати розділ другий книги Л. Керролла "Аліса в Країні Див", уміти виділяти головні епізоди й деталі, аналізувати їх.
Опрацювати матеріал підручника ( с. 229 - 232)
19 / 03
Тема. Персонажі, які оточують Алісу. Подальші пригоди головної героїні
Завдання:
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g&t=757s
https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk&t=7s
19 / 03
Тема. Особливості художньої мови твору
Продовжуємо слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=wm4CYzrw9Ro&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=u0s77QLeq1Q
Завдання: Знати зміст прослуханого і прочитаного,вміти аналізувати.Скласти усно характеристику Аліси та інших персонажів твору. (Дивися зразок)
Характеристика образу Аліси (для зразка)
Риса характеру
|
Епізод тексту, в якому вона проявилася
|
Художні прийоми та засоби, використані для втілення цієї риси характеру героїні
|
Допитливість
і цілеспрямованість
|
Гонитва за Білим Кроликом
|
Зображення погоні з переходом в іншосвіття
|
Сміливість
|
Політ через кролячу нору
|
Казковий прийом зображення переходу з реального світу в світ, створений фантазіями самої героїні
|
Розвинена творча фантазія, химерно-логічний склад розуму
|
Любила вдавати двох осіб воднораз. Моделює ситуації власних пригод у своїй свідомості, живе постійно у світі фантазій
|
Використання мотиву роздвоєння, мовні каламбури, парадоксальність дій, моделювання в свідомості майбутніх пригод. «Свій» світ героїні - це світ фантазій та постійно активної творчої фантазії дівчинки
|
Сміливість
|
Не боїться випробувань, не боїться Герцогині та Королеви
|
Принцип протиставлення
|
Спостережливість
|
Підмічає в інших персонажах як хороше, так і погане
|
Художня деталізація та виділення художніх домінант. Принцип накопичення та зіставлення
|
Уважність
|
Підмічає все навколо
|
Накопичення художніх деталей
|
Чемність та ввічливість
|
Спілкування з іншими персонажами, особливо з Чеширським Котом
|
Діалоги з іншими персонажами, внутрішні монологи й діалоги героїні
|
Тверезо мислить
|
Критично оцінює моралізаторські теревені Герцогині. Не втрачає здорового глузду навіть у чарівному світі
|
Зображення контактів з іншими персонажами, зображення точки зору героїні, принцип контрасту
|
Любить пригоди
|
Захотіла побувати в чудесному саду
|
Зображення думок і почуттів героїні
|
Співчутлива
|
Переживає за підданців Королеви, яким остання наказала відтяти голови
|
Зображення контактів з іншими героями, протиставлення її іншим персонажам
|
Волелюбна
|
Не дозволяє собою маніпулювати
|
Принцип антитези
|
Здатна зберігати почуття власної гідності
|
Не принижується перед Чирвовою Королевою, навіть вважає її «смішною»
|
Зображення домінантних рис поведінки
|
Схильна до ризику, сильна
|
Експерименти з їжею та питвом, що регулюють зріст
|
Використання чарівних речей та предметів
|
Правдива
|
Говорить у вічі іншим, що про них думає, особливо чітко це проглядається у розділі «Божевільне чаювання»
|
Зображення мовних особливостей героїні, мовні каламбури. Зображення точок зору персонажів
|
Людяна (гуманна)
|
Фрагмент з дитинчам Герцогині, використовує зменшення чи збільшення зросту не тільки для того, щоб задовольнити власну
|
Зображення дій героїні в критичних ситуаціях
|
Схильна до парадоксів, часто верзе дурниці
|
Відсторонення окремих частин тіла Аліси (ноги окремо від тіла), постійно перекручує інформацію
|
Каламбури, фантасмагорії
|
Коментарі
Дописати коментар