Українська мова
12 березня Тема. Відмінювання іменників другої відміни. Невідмінювані іменники.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 211-213.
2. Виконати вправу 340.
13 березня
Тема. УРМ. Написання рецензій з навчально-наукової проблеми
Завдання.
1. Опрацювати матеріал про написання рецензії з навчально- наукової проблеми, відкривши посилання https://phdhelp.com.ua/uk/yak-napisati-retsenziyu-na-naukovu-stattyu/
16-17 березня
Тема. Написання рефератів. Редагування.
Завдання.
1. Повторити теоретичний матеріал про написання рефератів.
2. Написати реферат "Значення рідної мови в житті людини"
19 березня
Тема. Прикметник як частина мови. Словник епітетів української мови. Перехід відносних прикметників у якісні, присвійних у якісні і відносні.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 220.
2. Виконати вправу 359.
20 березня
Тема. Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с.223-224.
2. Виконати вправи 361, 362.
23 березня
Тема. Повні і короткі форми прикметників, стягнені і нестягнені форми повних прикметників.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 225.
2. Виконати вправу 359.
24 березня
Тема. Відмінювання прикметників. Синоніміка прикметників і непрямих відмінків іменників. Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 223-224.
26 березня
Тема. УРМ. Написання доповідей. Редагування.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника про написання доповідей.
27 березня
Тема. Усна доповідь у науковому стилі.
Завдання.
1. Повторити матеріал підручника про науковий стиль мовлення.
30 березня
Тема. Конспект прочитаної публіцистичної статті.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 250-251.
2. Виконати вправу 415 (усно).
31 березня
Тема. Своєрідність займенника як частини мови. Розряд займенників за значенням.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 234-235.
2. Виконати вправу 390.
2 квітня
Тема. Групи займенників. Відмінювання займенників. Явище прономіналізації.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 236.
2. Виконати вправу 392.
3 квітня
Тема. Правопис займенників. Написання заперечних, неозначених займенників.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с.236-237.
2. Виконати вправу 391.
6 квітня
Тема. Перехід займенників в інші частини мови. Стилістичні функції займенників.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 238.
2. Виконати вправу 394.
7 квітня
Тема. Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 229-230.
2. Виконати вправи 380,381.
9 квітня
Тема. Відмінювання числівників. Паралельне використання відмінкових форм числа.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с.232.
2. Виконати вправу 384.
10 квітня
Тема. Групи числівників за будовою. Синтаксичні функції числівників.
Завдання:
1. Опрацювати таблицю підручника "Числівники".
2. Виконати вправу 378 (усно), с. 230.
3. Виконати вправу 379 (письмово).
21 квітня
Тема. Написання числівників і відчислівникових слів.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 230 - 231.
2. Виконати вправу 382.
21 квітня
Тема: Контрольна робота (тестові завдання). Українська морфологія як розділ мовознавства про частини мови
Завдання.
1.Виконати тестові завдання, відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 871378
23 квітня Тема. Дієслово як частина мови. Форми дієслова. Безособові дієслова.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 243.
2. Виконати вправи 401, 402.
24 квітня
Тема. Види дієслів (доконаний і недоконаний), їх творення. Часи дієслів.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 245 - 246, 248 - 249.
2. Виконати вправи 409, 412.
25 квітня
Тема. Способи дієслів, їх творення.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 247. Переглянути відео
2. Виконати вправу 407, с. 247.
27 квітня
Тема. Перехідні і неперехідні дієслова. Стан дієслова. Зворотні дієслова.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 244 - 245.
2. Виконати вправу 405 ( I, II ), с. 246.
28, 30 квітня
Тема. УРМ. Контрольний письмовий докладний переказ тексту публіцистичного стилю із творчим завданням
Увага! Виконану роботу надішліть ( 05.о5.20) на електронну адресу, вказану в профілі вчителя (бажано документ у форматі Word, бо фотокопії написаного дуже важко читаються). В темі обов'язково пишіть своє прізвище, ім'я, клас, назву роботи (твір, переказ, диктант).
04 травня
Тема. Дієприкметник. Активні та пасивні дієприкметники, їх відмінювання. Перехід дієприкметників у прикметники.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 252 -255.
2. Виконати вправи 418, 421.
05 травня
Тема. Дієприкметниковий зворот.
Завдання:
1. Повторити вивчене про дієприкметниковий зворот. Переглянути відео
2. Виконати вправу 425.
07 травня
Тема. Безособові форми на - но, - то.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 243. Переглянути відео
08 травня
Тема. УРМ. Виступ на зборах, семінарах, конференції.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с.273.
2. Підготувати усний виступ « У суперечках народжується істина»
12 травня
Тема. Контрольний твір-роздум на суспільно - політичну тему в публіцистичному стилі.
Завдання
1. Скласти усний твір-роздум « Майбутнє починається з нас» .
14 травня
Тема. Контрольний письмовий твір-роздум на суспільно-політичну тему в публіцистичному стилі.
Завдання
1. На окремих аркушах написати твір-роздум на суспільно-політичну тему в публіцистичному стилі «Майбутнє починається з нас». Скинути на електронну пошту svitlanapilipcuk03@gmail.com
15 травня
Тема. Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 257.
2. Виконати вправу 429.
18 травня
Тема. Ступені порівняння означальних прислівників..
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 258.
2. Виконати вправу 431.
19 травня
Тема. Правопис прислівників і прислівникових сполучень. Написання не з прислівниками
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 259 - 260.
2. Виконати вправу 434.
21 травня
Тема. УРМ. Електронний лист. Смс - повідомлення.
Завдання
1. Виконати вправу 438 (ч І, ІІ).
22 травня
Тема. УРМ. Ділові папери: звіт про виконану роботу.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 186 - 187.
2. Скориставшись поданим зразком, складіть звіт про роботу одного з гуртків, що працює у школі (зразок на с. 186)
25 травня
Тема. Службові частини мови, їх загальна характеристика. Прийменник, його особливості. Групи за походженням та морфологічним складом.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 264- 266.
2. Виконати вправу 443.
25 травня
Тема. Сполучники сурядності та підрядності. Морфологічні типи сполучників. Правопис сполучників.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 267.
2. Виконати вправу 448.
26 травня
Тема. Контрольна робота ( диктант) Українська морфологія як розділ мовознавства про частини мови.
27,28 травня
Тема. Частка, їх функції, групи за значенням. Вигуки, їх ознаки та розряди. Розділові значення у реченнях з вигуками.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 269, 271, 274 - 275.
2. Виконати вправи 453, 458.
29 травня
Тема. Стилістичні функції службових частин мови.
Українська література
12 березня Тема. Творча манера і стиль автора. Ольга Кобилянська й українська та західноєвропейська література
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 176-186.
13 березня
Тема. Леся Українка. Життєвий і творчий шлях поетеси
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 187-193.
16 березня
Тема. Утвердження незламності духу і віри людини в життєвих випробуваннях, змаганні з долею у вірші “Мріє, не зрадь!”
Завдання:
1. Прочитати поезію “Мріє, не зрадь!”.
2. Дати відповіді на запитання, с. 212.
17 березня
Тема. Утвердження незламності духу і віри людини в життєвих випробуваннях, змаганні з долею у вірші “Contra spem spero”. Алегоричні образи поезії. Романтичний пафос
Завдання:
1. Прочитати поезію “Contra spem spero”.
2. Дати відповіді на запитання, с. 213.
19 березня
Тема. Утвердження поетичного слова як могутнього засобу у визвольній боротьбі (“Слово, чому ти не твердая криця…”)
Завдання:
1. Прочитати поезію “Слово, чому ти не твердая криця…”.
2. Визначити тему та ідею твору.
20 березня
Тема. Особливості поетичного стилю письменниці, її новаторство у галузі ритміки, строфіки
Завдання.
1. Прочитати твір Лесі Українки “Лісова пісня”.
23 березня
Тема. Драма-феєрія “Лісова пісня”. Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна і філософська основа твору. ТЛ: Неоромантизм. Драма-фейєрія
Завдання:
1. Характеризувати образ Мавки.
2. Опрацювати теоретичний матеріал підручника, с. 190-193.
27 березня
Тема. Єдність трьох світів - композиційна особливість “Лісової пісні”
Завдання.
1. Опрацювати теоретичний матеріал підручника, с.204-205.
26 березня
Тема. Роздвоєність душі Лукаша
Завдання:
1. Скласти план до характеристика образу Лукаша.
2. Визначити проблеми, які порушені у творі.
27 березня
Тема. Бездуховність і байдужість до краси в образах Килини, матері Лукаша
Завдання.
1. Характеризувати образи Килини та матері Лукаша.
30 березня
Тема. Письмовий твір у формі есе (порівняльна характеристика образів)
Завдання.
1. Повторити матеріал підручника, с. 187-193.
31 березня
Тема. “Касандра” – новаторство в жанрі драматичної поеми. ТЛ: драматична поема
Завдання.
1. Прочитати твір Лесі Українки “Касандра”.
02 квітня
Тема. Авторська інтерпретація образу Касандри, античної віщунки. Етичні, психологічні переживання особистості у час вибору – наскрізна ідея драми Лесі Українки "Касандра"
Завдання:
1. Характеризувати образ Касандри.
2. Визначити проблеми, які автор порушує у творі.
03 квітня
Тема. Творчість Лесі Українки в контексті української і західноєвропейської літератури
Завдання:
1. Назвіть та охарактеризуйте провідні мотиви лірики Лесі Українки (усно)
2. Заповніть у зошиті таблицю "Порівняльна характеристика Мавки і Лукаша", с. 212, завдання 9 (письмово).
06 квітня
Тема. Читацький практикум. Переклад художніх творів. Відгук про твір, перекладений українською мовою ( І. Франка, Лесі Українки).
Завдання.
1. .Написати відгук про твір Лесі Українки "Лісова пісня".
07 квітня
Тема. Контрольна робота (тестові завдання). Неоромантизм Ольга Кобилянська. Леся Українка.
Виконати тестові завдання, відкривши посилання
код доступу 725635
09 квітня
Тема. Символізм як різновид модернізму. Ідейна настанова - вихід за межі буденності, прагнення "не описати, а оспівати стан душі".
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 213-214.
10 квітня
Тема. Угрупування "Молода муза", "Українська хата"(М. Вороний, Олександр Олесь, Д. Загул, П. Тичина ). Піднесення конкретного образу до рівня символу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с.215 - 220.
21 квітня
Тема. Володимир Винниченко - громадський і політичний діяч. Загальна характеристика творчості.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 221-224.
23 квітня
Тема. Новела "Момент" (Із оповідань тюремної Шехерезади). Філософський зміст, проблематика.
Завдання.
1. Прочитати новелу В. Винниченка "Момент". Визначити проблеми, які порушені у творі.
24 квітня
Тема. Імпресіоністична манера письма автора. Особливості композиції. Символічні образи. Ідея цінності почуття кохання; усвідомлення скороминущості щастя.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 225 - 233.
25 квітня
Тема. Творчість Володимира Винниченка в загальноєвропейському контексті.
Завдання.
1. Давати відповіді на запитання, с. 234.
27 квітня
Тема. Павло Тичина. Поетична спадщина П.Тичини - одна з вершин української поезії ХХ століття.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 235 - 237.
28 квітня
Тема. Особлива поетика Тичинівського вірша: мелодика слова і музики. Збірка «Сонячні кларнети» - подія європейського масштабу.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 238 - 239. Переглянути відео
30 квітня
Тема. Єдність природи, почуттів людини й музики у поезії «Арфами, арфами...».
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 240.
2. Виразно читати й аналізувати вірш «Арфами, арфами...»
04, 05 травня
Тема. Єдність природи, почуттів людини й музики у поезіях « Ви знаєте, як липа шелестить...», « Пастелі».
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 240.
2. Виразно читати й аналізувати вірші « Ви знаєте, як липа шелестить...», « Пастелі».
07 травня
Тема. Глибина почуттів ліричного героя у поезії « О панно Інно ...» та художні засоби вираження.
Завдання.
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 244 - 242.
2. Виразно читати вірш «О панно Інно ..», визначити ідейно- художнє спрямування поезії.
08 травня
Тема. «Пам‛яті тридцяти» - збірний образ ліричного героя. Історична основа поезії.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 244.
2. Визначити ідейно-художній аналіз вірша « Пам‘яті тридцяти».
12 травня
Тема. Образно-символічне вираження ідеї твору («Пам‛яті тридцяти»)
Завдання
1. Давати відповіді на запитання, с 245.
13 травня
Тема. Василь Стус про Павла Тичину : "Феномен доби (сходження на Голгофу слави)"
Завдання:
1. Прочитати поему "Сковорода"
14 травня
Тема. Симфонія "Сковорода". Історія написання твору. Жанрове новаторство. Афористичність, алегоризм і символізм поеми.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с 246 - 247.
2. Давати відповіді на запитання, с. 249
2. Давати відповіді на запитання, с. 249
15 травня
Тема. Богдан Лепкий. Огляд життя і творчості митця
Завдання
1. Прочитати такі розділи трилогії про Івана Мазепу : "Мотря", "Не вбивай"
18 травня
Тема. Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: "Мотря", "Не вбивай", "Батурин", "Полтава", "З-під Полтави до Бендер. Крутіж"
Завдання
1. Прочитати такі розділи трилогії : "Батурин", "Полтава"
18 травня
Тема. Трилогія про Івана Мазепу у 3-х томах і 5-ти книгах: "Мотря", "Не вбивай", "Батурин", "Полтава", "З-під Полтави до Бендер. Крутіж"
Завдання
1. Прочитати такі розділи трилогії : "Батурин", "Полтава"
19 травня
Тема. Іван Мазепа - як "золота доба " Гетьманщини. Історичні факти і художній вимисел у трилогії.
Завдання
1. Прочитати розділ трилогії "З-під Полтави до Бендер. Крутіж".
19 травня
Тема. Іван Мазепа - як "золота доба " Гетьманщини. Історичні факти і художній вимисел у трилогії.
Завдання
1. Прочитати розділ трилогії "З-під Полтави до Бендер. Крутіж".
21 травня
Тема. Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою.
Завдання
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 254 -258.
22 травня
Тема. ЛРК. Б. Лепкий. Роман "Мазепа". Частина роману "Мотря"
Завдання
1. Прочитати твір Б. Лепкого "Мотря".
25 травня
Тема. Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, публіциста, письменника.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 262 -265.
21 травня
Тема. Образ Мотрі Кочубей як вияв дилеми між коханням і владою.
Завдання
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 254 -258.
22 травня
Тема. ЛРК. Б. Лепкий. Роман "Мазепа". Частина роману "Мотря"
Завдання
1. Прочитати твір Б. Лепкого "Мотря".
25 травня
Тема. Ісмаїл Гаспринський. Життєвий і творчий шлях визначного кримськотатарського педагога, громадського діяча, публіциста, письменника.
Завдання:
1. Опрацювати матеріал підручника, с. 262 -265.
26 травня
Тема. "Арслан киз" ("Дівчина-левиця") як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу
Завдання
1. Прочитати оповідання "Арслан- киз" http://milletyuzu.blogspot.com/2012/12/blog-post_1975.html
26 травня
Тема. "Арслан киз" ("Дівчина-левиця") як прояв культурної емансипації кримськотатарського народу
Завдання
1. Прочитати оповідання "Арслан- киз" http://milletyuzu.blogspot.com/2012/12/blog-post_1975.html
26 травня
Тема. Гульджемал дочув Іззета- ага із Учтурфана - головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д'Арк.
Завдання
1. Визначити проблеми, які порушені у творі.
26 травня
Тема. Гульджемал дочув Іззета- ага із Учтурфана - головна героїня твору, мусульманський аналог французької народної героїні Жанни д'Арк.
Завдання
1. Визначити проблеми, які порушені у творі.
27 травня
Контрольна робота ( твір). Символізм Володимир Винниченко. Павло Тичина. Богдан Лепкий. Ісмаїл Гаспринський.
Теми творів:
1. Мотиви ранньої лірики Павла Тичини.
2.Творча індивідуальність Володимира Винниченка.
(один на вибір)
Увага! Виконану роботу надішліть до 11.00 год 27.05.2020 на електронну пошту pulupchyksv@gmail.com В темі обов'язково пишіть своє прізвище, ім'я, клас, назву роботи(твір, переказ, диктант).
28 травня
Тема. ПЧ. Ольга Кобилянська. "Царівна".
Завдання
1. Прочитати твір Ольги Кобилянської "Земля".
29 травня (2 год.)
Тема. Узагальнення і систематизація вивченого.
Зарубіжна література.
27 травня
Контрольна робота ( твір). Символізм Володимир Винниченко. Павло Тичина. Богдан Лепкий. Ісмаїл Гаспринський.
Теми творів:
1. Мотиви ранньої лірики Павла Тичини.
2.Творча індивідуальність Володимира Винниченка.
(один на вибір)
Увага! Виконану роботу надішліть до 11.00 год 27.05.2020 на електронну пошту pulupchyksv@gmail.com В темі обов'язково пишіть своє прізвище, ім'я, клас, назву роботи(твір, переказ, диктант).
28 травня
Завдання
1. Прочитати твір Ольги Кобилянської "Земля".
29 травня (2 год.)
Зарубіжна література.
13.03
Тема.Теоретичні засади і художні відкриття французького символізму.
Завдання
Підготувати реферати про французький символізм.
20.03
Тема.Поль Верлен."Поетичне мистецтво"."Осіння пісня"
Завдання
Аналізувати поетичні твори Поля Верлена
Пройти тестування
Код доступу 526693
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
27.03
Тема. Артюр Рембо. "Голосівки", "Моя циганерія"
Завдання
Характеризувати образ ліричного героя у вірші " П'яний корабель ''
Виконати тест
для охочих
Код доступу 708363
join.naurok.ua
03.04.
Тема
Контрольна робота
Твір-роздум,,Поезія душі моєї' (за мотивами творчості Артюра Рембо та Поля Верлена)
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
10.04.
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Дивитись відео
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
10.04.
Тема
Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах».
М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція
символістського театру.
Дивитись відео
Дивитись відео
Прочитати твір Моріса Метерлінка «Синій птах»
Прочитати твір Моріса Метерлінка «Синій птах»
24.04.Тема
Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії«Синій птах». Особливості розвитку сюжету. Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу. (ЛК) Екранізації й театральні вистави за драматичними творами кінця XIX-XX ст.
Виконати тест
Код доступу
632523
8 травня
Тема.Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній». Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. «Геній» – історія талановитого юнака, який наполегливо шукає спосіб убезпечення людей від руйнівних землетрусів.
Дивитись відео
Скласти паспорт оповідання Мо Яня «Геній»і записати в зошит
15.05,16.05
Тема.Гуманістична сутність образу та духовна стійкість героя на шляху до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками,вплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічніалюзії у творі.
Скласти характеристику Цзян Дачжі та записати в зошиті
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
22.05
Тема.Контрольна робота за розділами «Перехід до
модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»,
«Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття», «Сучасна
література в юнацькому читанні».
29.05
Тема. УПЧ. Йоганна Ягелло «Кава з кардамоном»
Тема. УПЧ. Йоганна Ягелло «Кава з кардамоном»
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Література першої половини ХХ ст.:
Франц КАФКА. «Перевтілення».
Джеймс ДЖОЙС. «Джакомо Джойс».
Михайло БУЛГАКОВ. «Майстер і Маргарита».
Райнер Марія РІЛЬКЕ. «Орфей, Евридіка, Гермес», «Ось дерево звелось…».
Ґійом АПОЛЛІНЕР. «Міст Мірабо», «Зарізана голубка й водограй».
«Срібна доба» російської поезії:
Олександр БЛОК. «Незнайома», «Весно, весно, без меж і без краю…», «Скіфи».
Анна АХМАТОВА. «Довкола жовтий вечір ліг», «Дав мені юнь ти сутужную», «Реквієм».
Література другої половини ХХ ст.:
Бертольт БРЕХТ. «Життя Галілея».
Альбер KAMЮ. «Чума».
Ернест Міллер ХЕМІНГУЕЙ. «Старий і море».
Габріель ГАРСІА МАРКЕС. «Стариган із крилами».
Література кінця ХХ — початку ХХІ ст.:
Милорад ПАВИЧ. «Дамаскин».
На яку почту скидати контрольну роботу?
ВідповістиВидалити(В акауні Надії Федорівни не вказано почти)
Прохання допомогти. Не працюють коди 526693 708363 для тестів.
ВідповістиВидалитиВіталій Тимощук
Вкажіть, будь ласка, куди скидувати контрольну роботу? Бо в профілі Надії Федорівної її просто не існує.
ВідповістиВидалити