5 клас

 Українська мова

Увага! Якщо у вас виникатимуть запитання, надсилайте на електронну адресу, яка вказана на профілі вчителя. 

Тема. Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні

5-А -12 березня
5-Б - 12 березня
Опрацювати матеріал підручника с.183-186, виконати вправу  428.

Переглянути відео


Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум у художньому стилі

5-А -13 березня, 13 березня
5-Б - 12 березня, 16 березня
Опрацювати матеріал підручника с. 127-128, виконати вправу 269.

Тема. Другорядні члени речення. Додаток
5-А - 16 березня, 18 березня
5-Б - 17 березня, 19 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.187-189.

Переглянути відео

Виконати вправу  439.


Тема. Другорядні члени речення.Означення



Дивитись відео

5-А - 19 березня, 20 березня
5-Б - 20 березня, 23 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.190-191.

Виконати вправу 441, 442.

Тема. Другорядні члени речення. Обставина


Дивитись відео

5-А - 23 березня, 26 березня
5-Б - 24 березня, 26 березня
Опрацювати матеріал підручника, с. 191 -192/
Виконати вправи 443, 445.

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого
5-А - 27 березня
5-Б - 30 березня.
Дорогі п`ятикласники, виконуємо тренувальне тестування з теми "Головні та другорядні члени речення". Успіхів вам!
Повторити матеріал  підручника, с. 175-193.
Виконати вправу  447.

Тема. Контрольна робота(тестові завдання). Другорядні члени речення.
5-А - 27 березня
5-Б -30 березня
Код доступу 7559845
відкрити посилання
join.naurok.ua



Тема. Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами речення


Дивитись відео

5-А - 30 березня, 02 квітня
5-Б - 31 березня, 02 квітня
Опрацювати матеріал підручника, с.195 -196.
Виконати вправу 452.
Виконати тренувальне тестове завдання

Тема. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення


Дивитись відео

5-А -03  квітня, 06 квітня
5-Б -03 квітня, 06 квітня
Опрацювати матеріал підручника. с.199-201.
Виконати вправу 461.
Виконати тестові завдання, перейшовши за цим посиланням: join.naurok.ua. Обов`язково вкажіть клас, своє прізвище й ім`я та Код доступу 148746
Термін виконання - до 10 квітня, 18:00.

Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні


Дивитися відео
5-А - 09.04, 10.04
5-Б - 09.04, 10.04
Опрацювати матеріал підручника. с.202-203
Виконати вправу для самоперевірки.



Тема. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
Виділення вставних слів  на письмі комами


5-А - 10.04,  23.04,  24.04.
5-Б -  21.04,23.04, 27.04


Дивитись відео


Опрацювати матеріал підручника. с.206-209
Виконати вправу для самоперевірки (за бажанням).

Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua.
Код доступу 316711


Тест для самоперевірки За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  rrv831


Тема. Урок розвитку мовлення. Лист до рідної людини з використанням звертань та
 вставних слів.

5-А - 25.04.
5-Б -28.04

Перегляньте відеоурок





Опрацювати матеріал підручника. с.211-213
Виконати вправу 493.


Тема. Урок розвитку мовлення. Ділові папери. Оформлення конверта(адреси на 
 листівці).
5-А - 04.05.
5-Б-30.04
Перегляньте відео
Виконати вправу 494



Тема. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму
5-А, - 07.05, 08.05.
5-Б-   04.05, 05.05
Напишіть переказ, прослухавши текст за допомогою відео


Увага! Виконану роботу надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вашого вчителя (бажано документ у форматі Word, бо фотокопії написаного дуже важко читаються; якщо все ж таки будете писати, то, будь ласка, пишіть чітко, пастою насиченого кольору і  фотографуйте сторінки у правильному положенні). У темі листа обов"язково напишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи(твір, переказ, диктант). Успіхів!


Тема. Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв`язком.
5-А - 14.05.
5-Б -  12.05






,

Опрацювати матеріал підручника с. 215
Виконати вправу 498
Виконайте тест Код доступу 651417
тренувальна ВПРАВА(за бажанням)


Тема. Кома між частинами складного речення, з`єднаними сполучниковим і безсполучниковим зв`язком.

5-А - 15.05.
5-Б -  14.05




Виконати вправу  505
Тренувальна ВПРАВА для самоперевірки





5-А - 15.05. об 11.00
5-Б  15.05 об 11.00.
Тема. Контрольна робота (диктант). Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами та сполученнями слів. Складні речення.


Увага. Дорогі п"ятикласники, пишіть, будь ласка, чітко, розбірливо, пастою насиченого кольору, відповідними нормі за величиною(не дуже маленькими!) буквами. 
Фотокопію виконаної роботи надішліть на електронну адресу, вказану в профілі вчителя. У темі листа обов"язково напишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи( диктант).
БАЖАЮ УСПІХУ.


 
5-А - 16.05.
5-Б -  16.05
Тема. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою

.
Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника 219-220.
Виконати вправу для самоперевірки.





УВАГА. 22.05. об 11год.(5-А) КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений(40хв), повторно тест відкриватися не буде. 
 БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.



5-А - 16.05, 18.05.
5-Б -   16.05,18.05
Тема. Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

Виконати вправи 510, 512



Тема. Діалог. Тире при діалозі
5-А - 20.05, 21.05
5-Б -19.05

Дивитись відео
Опрацювати матерал підручника с. 222
Виконати вправу 514 (усно)




5-А -  22.05.
5-Б -  21.05
Тема. Підсумкова контрольна робота (тестові завдання). Складне речення. Пряма мова. Діалог.

УВАГА. 5-А. 11год.00хв.  КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений(40хв), повторно тест відкриватися не буде. 
 БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  fmg987
Бажаю успіху.


5-А - 25.05.
5-Б- 25.05
Тема. Повторення і узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія.





Дивитись відео



Тема. Будова слова й орфографія.

5-А - 28.05
5-Б -26.05
Дивитись відео
Виконати вправу 523



Тема. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.

5-А - 29.05.
5-Б - 28.05
Дивитись відео



Тема. Синтаксис і пунктуація

5-А - 29.05
5-Б -29.05


Дивитись відео





Індивідуальне навчання

Тема. Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні
17.03
Опрацювати матеріал підручника, с.183-186, виконати вправи 423,428.

Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум у художньому стилі
18.03
Опрацювати матеріал підручника, с. 127-128, виконати вправу 269.

Тема. Другорядні члени речення. Додаток.
24.03
Опрацювати матеріал підручника, с.187-189.

Тема. Другорядні члени речення.Означення
25.03
Опрацювати матеріал підручника, с.190-191.

Виконати вправи 440, 442.


Тема. Другорядні члени речення. Обставина
31.03, 01.04
Опрацювати матеріал підручника, с. 191 -192/
Виконати вправи 443, 445.


Тема. Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами
07.04
Опрацювати матеріал підручника, с.195 -196.
Виконати вправу 452.



Тема.Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире.
08.04
Опрацювати матеріал підручника, с.199-201.
Виконати вправу 461.
Виконати тестові завдання (для учнів 5-а класу), перейшовши за цим посиланням: join.naurok.ua. Обов"язково вкажіть своє прізвище й ім"я та Код доступу 356342  Бали будуть перенесені в журнал.

Тема. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні.
21.04, 22.04
Опрацювати матеріал підручника. с.202-203
Виконати вправу для самоперевірки.


Тема. Урок розвитку мовлення. Лист до рідної людини з використанням звертань та
 вставних слів
Опрацювати матеріал підручника. с.211-213
Виконати вправу 493
28.04.

Тема. з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів.
Виділення вставних слів  на письмі. Ознайомлення і комами.


Дивитись відео

29.04
Опрацювати матеріал підручника. с.206-209

Виконати вправу для самоперевірки



 Тема.Урок розвитку мовлення. Ділові папери. Оформлення конверта(адреси на поштовій листівці).
05.05


Тема.Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв"язком.06.05





 Тема. Кома між частинами складного речення, з"єднаними сполучниковим і безсполучниковим зв"язком.
06.05




Тема. Контрольна робота (диктант). Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами та сполученнями слів. Складні речення.



Дивитись відео
12.05

Фотокопію роботи надіслати на електрону адресу вчителя.



Тема. Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.
 Тренувальні вправи. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою.

 13.05
Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника 219-220
Виконати вправу 508


Виконати вправу 510, 512



Тема. Діалог. Тире при діалозі. Тренувальні вправи. Тире при діалозі.
19.05

Дивитись відео
Опрацювати матерал підручника с. 222
Виконати вправу 514 (усно).
Виконати вправи 515, 516(письмово).


Тема. Підсумкова контрольна робота (тестові завдання)
20.05
Виконати тестові завдання


Тема. Повторення і узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія.
26.05


Дивитись відео



Тема. Будова слова й орфографія.
27.05
Дивитись відео
Виконати вправу 523

 Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.


Дивитись відео

 Синтаксис і пунктуація


Дивитись відео

Українська література

Тема. Т.Г.Шевченко "За сонцем хмаронька пливе...","Садок вишневий коло хати...". Виразне читання поезій



Дивитись відео



5-А -14 березня, 16 березня,18 березня
5-Б -12 березня, 17 березня, 19 березня
Опрацювати матеріал підручника с.195-198.
Вивчити напам'ять вірші  Т. Г. Шевченка:
" За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати..."
Виконати завдання с. 197-198.

Дивитись відео

Тема. Павло Тичина "Не бував ти у наших краях!", "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла"...Мелодійність віршів П. Тичини

5-А -23 березня, 25 березня
5-Б -24 березня, 26 березня
Опрацювати матеріал підручника с.199-202.

Дивитись відео

Вивчити напам'ять один вірш П.Тичини (на вибір)

Тема. Є.Гуцало. "Лось". Вічне протистояння добра і зла у творі. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань


Дивитись відео

 5-А -30 березня, 01 квітня
 5-Б -26 березня, 31 березня
Опрацювати матеріал підручника с.203-211.
Поділити текст оповідання на частини, дібравши до них заголовки.
 Записати їх у зошит.

Тема. Література рідного краю. Рідна земля у поезії поетів-краян. С. Будний "Земля",
 В.Вихрущ "Рідна хата", Г. Костів-Гуска "Вілія", Я.Бенза "Криниця"


Дивитись відео

 5-А -06.04
 5-Б -07.04

Навчитися виразно читати вірші. Один із віршів вивчити напам`ять

Дивитись відео

Тема. Контрольний письмовий твір у формі есе "Великий світ природи і людини"
(за творчістю Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала)

 5-А -08.04
 5-Б -09.04
Повторити матеріал про написання есе з підручника "Українська мова" (с.152-153)
Написати твір на окремих аркушах (0бсяг твору -0,5 - 1 сторінка)

Тема. М. Рильський. Основні відомості про поета. "Дощ" ("Благодатний, довгожданий...") Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами
 поетичної мови


Дивитись відео

 5-А -22.04
 5-Б -21.04

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника с.212.
Навчитися виразно читати вірш "Дощ"
За бажанням намалювати ілюстрацію до вірша

Тема.М. Рильський. Єдність людини і природи, зв`язок
між станом людської душі та довкіллям. «Осінь-
маляр із палітрою пишною…»

 5-А -27.04
 5-Б-23.04

Дивитись відео
Вивчити напам`ять один із віршів М.Рильського


Тема.  Г. Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак».
Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу
людини. Паралельність і єдність двох світів
–природи й людини, зображених в оповіданні


Дивитись відео
5-А -29.04
 5-Б-28.04

Опрацювати матеріал, с. 215.

Прочитати оповідання "Дивак", с. 215-221
Дивитись відео

Тема. Г. Тютюнник. «Дивак». Точність і лаконізм описів
природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик
Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи,
уміння фантазувати, уявляти.
 5-А -04.05
 5-Б-05.05
Напишіть власне закінчення оповідання Григора Тютюнника "Дивак

Тема. Микола Вінграновський. «Сіроманець» – захоплива
й драматична історія про хлопчика й вовка як
приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті
5-А -06.05, 13.05
 5-Б-07.05, 12.05


Дивитись відео
Прочитати уривки повісті "Сіроманець", с.223 -248
Виконати тест
join.naurok.ua

Код доступу 880744

Тема. Микола Вінграновський. «Сіроманець». Доброта,
вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на
самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї
позиції
5-А -18.05
5-Б- 14.05,19.05


Дивитись відео

Письмово охарактеризуйте Сашка й Василя Чепіжного за планом, що на с. 249
Фотокопію роботи надійшліть на електронну адресу вчителя

Тема. Контрольна робота (тестові завдання).Рідна Україна. Світ природи (творчість М.Рильського, Гр. Тютюнника, М.Вінграновського)
5-А -20.05
5-Б-21.05

Виконати тести
join.naurok.ua

Код доступу 221364
Тема. Позакласне читання. Твори про природу. В.Близнець "Земля світлячків", М.Вінграновський "Первінка", Є.Гуцало "Сім`я дикої качки" (на вибір)
5-А -25.05
5-Б-26.05

Дивитись відео


Дивитись відео


Дивитись відео

Скласти усний відгук на самостійно прочитаний твір і надіслати відеозапис учителю

Тема. Урок-підсумок. Твори, що вивчались  упордовж року й  викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
5-А -27.05
5-Б-28.05

Написати відгук про твір, який найбільше зацікавив

Індивідуальне навчання 

Тема. Т.Г.Шевченко "За сонцем хмаронька пливе...","Садок вишневий коло хати...". Виразне читання поезій
14.03, 17.03
Опрацювати матеріал підручника с.195-198.
Вивчити напам'ять вірші  Т. Г. Шевченка:
" За сонцем хмаронька пливе", "Садок вишневий коло хати..."
Виконати завдання с. 197-198.

Тема. Павло Тичина "Не бував ти у наших краях!", "Гаї шумлять...", "Блакить мою душу обвіяла"...Мелодійність віршів П. Тичини
18.03, 24.03
Опрацювати матеріал підручника с.199-202.
Вивчити напам'ять один вірш П.Тичини (на вибір)

Тема. Є.Гуцало. "Лось". Вічне протистояння добра і зла у творі. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
31.03
Опрацювати матеріал підручника с.203-211.
Поділити текст оповідання на частини, дібравши до них заголовки.
 Записати їх у зошит.

Тема. Література рідного краю. Рідна земля у поезії поетів-краян(С. Будного, В.Вихруща, Г.Костів-Гуски, Я.Бензи).
Виразно читати поезії.
01.04

Тема. Контрольний письмовий твір у формі есе "Великий світ природи і людини".
Есе-невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію та висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного питання.
Незначний обсяг 4-7 речень.
07.04
Написати твір у формі есе на задану тему.Повторити матеріал про написання есе з підручника "Українська мова" (с.152-153)
Написати твір на окремих аркушах (0бсяг твору -0,5 - 1 сторінка).


Тема. М.Рильський ."Дощ." Основні відомості про поета. Краса рідної природи.
21.04

Тема.  М.Рильський"Осінь-маляр із палітрою пишною..."  Єдність людини і природи.
Один із віршів вивчити напам'ять.
22.04

Тема. Г. Тютюнник. «Дивак». Точність і лаконізм описів
природи. Допитливий, чуйний, добрий хлопчик
Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи,
уміння фантазувати, уявляти.
Напишіть власне закінчення оповідання Григора Тютюнника "Дивак"
28.04, 05.05


Тема. Микола Вінграновський. «Сіроманець» – захоплива
й драматична історія про хлопчика й вовка як
приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті
Прочитати уривки повісті "Сіроманець", с.223 -248
06.05, 12.05


Тема. Контрольна робота (тестові завдання).Рідна Україна. Світ природи (творчість М.Рильського, Гр. Тютюнника, М.Вінграновського)
19.05
Виконати тести

Тема.  Позакласне читання. Твори про природу. В.Близнець "Земля світлячків", М.Вінграновський "Первінка", Є.Гуцало "Сім`я дикої качки" (на вибір)
20.05
Дивитись відео


Дивитись відео


Дивитись відео

Скласти усний відгук на самостійно прочитаний твір і надіслати відеозапис учителю
20.05


Тема.Урок-підсумок. Твори, що вивчались  упордовж року й  викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлень.
26.05

Зарубіжна література

Тема. Образ Аліси, Світ її уяви


Дивитись відео

5-А-13.03
5-Б-11.03
Характеризувати образ Аліси.
Слухати аудіокнигу

Тема. Захопливі пригоди Аліси.

5-А-18.03
5-Б-14.03
Скласти усну розповідь про пригоди Аліси.


Тема. Персонажі, які оточують Алісу. Особливості художньої мови твору


Дивитись відео
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g&t=757s
https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk&t=7s

5-А-20.03, 25.03
5-Б-16.03, 18.03
Характеризувати персонажів твору"Аліса в Країні Див".


Тема. УРЗМ(письмово).Укласти анкету літературної героїні.
5-А-27.03
5-Б-25.03
Написати в зошиті характеристику.


Тема. М.І. Цвєтаєва."Книга в червоній палітурці". Образ ліричної героїні, яка любить

 читати




Дивитись відео

5-А-01.04, 03.04
5-Б-30.03, 01.04
Виразно читати і аналізувати вірщ " Книга в червоній палітурці".


Тема. Контрольне тематичне оцінювання за темою"Сила творчої уяви"(літературнтй диктант).
5-А-08.04
5-Б-06.04
Літературний диктант
«Аліса в Країні Див»
1.Скільки років Алісі?
2.Домашній улюбленець Аліси.
3.Як Аліса потрапила в Країну Див?
4.Яким дивом Аліса змогла зменшитись в рості?
5.Які слова були викладені смородинками на тістечку?
6.Що було у Кролика в нагрудній кишені?
7.Звідки взялося озеро, в яке потрапила Аліса?
8.Кого зустріла Аліса в озері?
9.Що колись побачила дівчинка у братовому підручнику з граматики
10.Назвіть жанр твору «Аліса в Країні Див».
11. Хто став прообразом Аліси в книзі «Аліса в Країні Див»?
12. Представником якої країни є Льюіс Керрол?



Тема.  Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Реальний і фантастичний світи повісті.


Дивитись відео


Дивитись відео


5-А-10.04
5-Б-08.04
Познайомитися з творчістю Роальда Дала.
Прочитати повість, розрізняти реальний і фантастичний світи повісті.

Тема. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Віллі Вонки.

Дивитись відео

5-А-22.04
5-Б-22.04
Переказувати близько до тексту зміст прочитаного твору.

Виконати тест

join.naurok.ua


Код доступу 997995

Обов'язково вкажіть своє прізвище й ім'я

 Бали будуть перенесені в журнал.
Тест 2,для охочих
join.naurok.ua
Код доступу 356290

Тема. Доброта і щирість головного героя Чарлі Беккета.
5-А-24.04
5-Б-27.04
Характеризувати образ Чарлі Беккета.


Тема.УРЗМ(усно). Створення літературних проектів.
Протягом 3-5 хвилин усно презентувати художній твір.
5-А-29.04
5-Б-29.04

Тема. Туве Янсон. "Комета прилітає". Чарівність художнього світу твору.
Прочитати художній твір.
5-А-06.05
5-Б-04.05
Дивитсь відео

Дивитсь відео


Тема. Персонажі твору"Комета прилітає".
Характеризувати персонажів твору.
5-А-08.05
5-Б-06.05
Двтись відео


Тема.Пауль Маар."Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу."
Яскравість художнього світу твору.
Прочитати художній твір.
5-А-13.05,15.05
5-Б-13.05
Дивитись відео
Дивитись відео


Тема.Елементи фольклору(казки) та їх значення для розкриття головної ідеї-реалізації мрій, бажань і прагнень особистості.
Висловити власне судження щодо подій і вчинків героїв. Визначати елементи казки у творі.
5-а-20.05
5-Б-18.05
Дивитись відео

Тема. Контрольна робота з теми"Сучасна література. У колі добрих героїв."
Укладання "Правил духовності від літературних героїв".
Укласти правила духовності від літературних героїв.
5-А-22.05
5-Б-20.05

Тема. Урок позакласного читання.
Джеремі Стронг. "Розшукується ракета на чотирьох лапах".
Прочитати художній твір.
Дивитись відео
5-А-27.05
5-Б- 25.05

Тема. Узагальнення та систематизація вивченого протягом року навчального матеріалу.
5-А-29.05
5-Б-27.05
Твори,які рекомендуємо прочитати влітку
Міфи народів світу:
Грецькі міфи. Міф про Прометея. Міфи про Геракла (1-2 міфи). Дедал і Ікар. Нарцис. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. Деметра і Персефона (3-4 за вибором учителя).
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. Про потоп. Про золоті часи (2-3 за вибором учителя).
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет (1-2 за вибором учителя).
Мудрість байки:
ЕЗОП. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і Лисиця», «Мурашки й Цикада» (2-3 за вибором учителя).
Іван КРИЛОВ. «Квартет», «Бабка і Муравель», «Вовк і Ягня» (1-2 за вибором учителя).
Пригоди і фантастика:
Ж. ВЕРН «П’ятнадцятирічний капітан».
Р. Л. СТІВЕНСОН «Острів скарбів».
Чарльз ДІККЕНС. «Різдвяна пісня в прозі».
Микола ГОГОЛЬ. «Ніч перед Різдвом».
Людські стосунки:
Антон Павлович ЧЕХОВ. «Хамелеон», «Товстий і тонкий».
Джек ЛОНДОН. «Жага до життя».
Гаррієт БІЧЕР-СТОУ. «Хатина дядька Тома».
Володимир КОРОЛЕНКО «Сліпий музикант».
Поетичне бачення світу:
Мацуо БАСЬО. Хайку.
Роберт БЕРНС. «Моє серце в верховині…».
Генрі ЛОНГФЕЛЛО. «Пісня про Гайавату» (1 розділ за вибором).
Джанні РОДАРІ. «Листівки з видами міст» 
Образ майбутнього в літературі:
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «Усмішка».
Роберт ШЕКЛІ. «Запах думок».
Сучасна література 
Астрід Анна Емілія ЛІНДҐРЕН. «Міо, мій Міо».
Міхаель Андреас Гельмут ЕНДЕ. «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
Крістіне НЕСТЛІНҐЕР. «Конрад, або Дитина з бляшанки».

Індивідуальне навчання
5-Б клас
Зарубіжна література
12 / 03 
Тема.  Л. Керролл "Аліса в Країні Див"
Образ Аліси, cвіт її уяви й захопливих пригод
Слухати аудіокнигу



Дивитись відео ( за бажанням)
Завдання: Уміти виразно читати,переказувати розділ другий книги Л. Керролла "Аліса в Країні Див", уміти виділяти головні епізоди й деталі, аналізувати їх.
Опрацювати матеріал підручника ( с. 229 - 232)

19 / 03 

Тема.  Персонажі, які оточують Алісу. Подальші пригоди головної героїні
Завдання: 
Слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=uCJFiqCwh0g&t=757s
https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk&t=7s
Дивитись відео ( за бажанням)
19 / 03 
Тема. Особливості художньої мови твору
Продовжуємо слухати аудіокнигу
https://www.youtube.com/watch?v=wm4CYzrw9Ro&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=u0s77QLeq1Q
 Завдання: Знати зміст прослуханого і прочитаного,вміти аналізувати.Скласти усно характеристику Аліси та інших персонажів твору. (Дивися зразок)
Характеристика образу Аліси (для зразка)


Риса характеру
Епізод тексту, в якому вона проявилася
Художні прийоми та засоби, використані для втілення цієї риси характеру героїні
Допитливість
і цілеспрямованість
Гонитва за Білим Кроликом
Зображення погоні з переходом в іншосвіття
Сміливість
Політ через кролячу нору
Казковий прийом зображення переходу з реального світу в світ, створений фантазіями самої героїні
Розвинена творча фантазія, химерно-логічний склад розуму
Любила  вдавати  двох  осіб  воднораз. Моделює ситуації власних пригод у своїй свідомості, живе постійно у світі фантазій
Використання мотиву роздвоєння, мовні каламбури, парадоксальність дій, моделювання в свідомості майбутніх пригод. «Свій» світ героїні - це світ фантазій та постійно активної творчої фантазії дівчинки
Сміливість
Не боїться випробувань, не боїться Герцогині та Королеви
Принцип протиставлення
Спостережливість
Підмічає в інших персонажах як хороше, так і погане
Художня деталізація та виділення художніх домінант. Принцип накопичення та зіставлення
Уважність
Підмічає все навколо
Накопичення художніх деталей
Чемність та ввічливість
Спілкування з іншими персонажами, особливо з Чеширським Котом
Діалоги з іншими персонажами, внутрішні монологи й діалоги героїні
Тверезо мислить
Критично оцінює моралізаторські теревені Герцогині. Не втрачає здорового глузду навіть у чарівному світі
Зображення контактів з іншими персонажами, зображення точки зору героїні, принцип контрасту
Любить пригоди
Захотіла побувати в чудесному саду
Зображення думок і почуттів героїні
Співчутлива
Переживає за підданців Королеви, яким остання наказала відтяти голови
Зображення контактів з іншими героями, протиставлення її іншим персонажам
Волелюбна
Не дозволяє собою маніпулювати
Принцип антитези
Здатна зберігати почуття власної гідності
Не принижується перед Чирвовою Королевою, навіть вважає її «смішною»
Зображення домінантних рис поведінки
Схильна до ризику, сильна
Експерименти з їжею та питвом, що регулюють зріст
Використання чарівних речей та предметів
Правдива
Говорить у вічі іншим, що про них думає, особливо чітко це проглядається у розділі «Божевільне чаювання»
Зображення мовних особливостей героїні, мовні каламбури. Зображення точок зору персонажів
Людяна (гуманна)
Фрагмент з дитинчам Герцогині, використовує зменшення чи збільшення зросту не тільки для того, щоб задовольнити власну
Зображення дій героїні в критичних ситуаціях
Схильна до парадоксів, часто верзе дурниці
Відсторонення окремих частин тіла Аліси (ноги окремо від тіла), постійно перекручує інформацію
Каламбури, фантасмагорії
Тема.    УРЗМ (письмово) 
Завдання: Укласти анкету літературної героїні.
Написати в зошиті характеристику головної героїні твору Л. Керролла "Аліса в Країні Див"

02 / 04
Тема.  М. І. Цвєтаєва "Книга в червоній палітурці". Чарівний світ літератури і мистецтва у вірші.Образ ліричної героїні, яка любить
 читати






Дивитись відео
Завдання: Опрацювати матеріал підручника на с.259-264.
Виразно читати і аналізувати вірш " Книга в червоній палітурці".
02 / 04
Тема. Контрольне тематичне оцінювання за темою"Сила творчої уяви".
Контроль і корекція знань, умінь і навичок
 Завдання:  Перевір себе
1. Скільки років Алісі?
2. Домашній улюбленець Аліси.
3. Як Аліса потрапила в Країну Див?
4. Яким дивом Аліса змогла зменшитись в рості?
5. Які слова були викладені смородинками на тістечку?
6. Що було у Кролика в нагрудній кишені?
7. Звідки взялося озеро, в яке потрапила Аліса?
8. Кого зустріла Аліса в озері?
9. Що колись побачила дівчинка у братовому підручнику з граматики
10. Назвіть жанр твору «Аліса в Країні Див».
11. Хто став прообразом Аліси в книзі «Аліса в Країні Див»?
12. Представником якої країни є Льюіс Керролл?
Виконати 
 тест до твору "Аліса в країні Див"
ПІБ:
Клас:   ----      Дата: ------
1. Справжнє ім'я Льюїса Керролла
а) Роальд  Дал                б) Ернест Сетон-Томпсон      в) Чарльз Лутвідж Доджсон

2. Куди впала Аліса у казці "Аліса в Країні Див"
 а) у вириту траншею   б) у колодязь   в) у кролячу нору    г) у Задзеркалля

3. У якому озері опинились казкові персонажі Л. Керролла
а) озері  надії     б) озері  сліз     в) озері  щастя     г) озері сміху

 4. Що у зовнішності Чеширського кота вражало найбільше
а) гострі кігті   б) закручені вуса     в) дивовижна посмішка      г) довга шерсть

5. Завдяки чому Аліса зменшилася вдвоє
 а) напилась води         б) з'їла цукерку          в) з'їла шматочок гриба

6. Серед героїв книги Л.Керролла "Аліса в Країні Див"  НЕМАЄ
 а) Капелюшника      б) Білого кроля      в) Аліси         г) Шаленої вовчиці

7. Час, про який пише Л.Керролл - це доба правління
а) королеви Вікторії     б) королеви Анни     в) королеви Єлизавети

8. Хто став прототипом головної героїні
а) Полліанна         б) Евеліна         в) Аліса Лідделл

9. До задуму написати «Алісу в Країні Див» автора підштовхнув
 а) друг дитинства     б) випадок на прогулянці        в) випадок на роботі

10. Раптом повз Алісу промайнув
 а) котик      б) кролик     в) лисичка     г) вовчик

11. "Аліса в країні Див" за жанром...
а) фантастичний роман   б) фантастична повість - казка   в) фентезі

12. Фантастика - це ....
а) художній засіб        б) переносне значення слів
в) різновид художньої літератури, у якому зображуються незвичайні, неправдоподібні явища і створюється вигаданий, нереальний, сповнений чудес світ


Примітка Виконане завдання (докуmент у форматі WORD чи фотокопію написаного ) надсилати на електронну адресу або на вайбер вчителя. Писати коротко,чітко,зрозуміло (напр. тести тільки № цифри і буква).

09 / 04
Тема Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Реальний і фантастичний світи повісті


Дивитись відео


Дивитись відео
 Завдання: 
Познайомитися з творчістю Роальда Дала.
Прочитати повість, розрізняти реальний і фантастичний світи повісті.

23 / 04
Тема. Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Віллі Вонки

Дивитись відео
 Завдання: 
Переказувати близько до тексту зміст прочитаного твору.

Виконати тест

join.naurok.ua


Код доступу 997995

Обов'язково вкажіть своє прізвище й ім'я

 Бали будуть перенесені в журнал.

23 / 04
Тема. Доброта і щирість головного героя Чарлі Беккета
 Завдання: 
Характеризувати образ Чарлі Беккета.

25 / 04
Тема. УРЗМ(усно). Створення літературних проектів
 Завдання: 
Протягом 3-5 хвилин усно презентувати художній твір.
30 / 04
Тема. Туве Янсон. "Комета прилітає". Чарівність художнього світу твору
 Завдання: 
Прочитати художній твір.

Дивитсь відео

Дивитсь відео

30 / 04
Тема. Персонажі твору"Комета прилітає"

Дивитися відео
 Завдання: Характеризувати персонажів твору.
07 / 05
Тема. Пауль Маар."Машина для здійснення бажань, або Суботик повертається в суботу"
Яскравість художнього світу твору

Дивитись відео
Дивитись відео
 Завдання: Прочитати художній твір.Опрацювати матеріал підручника на с.285 -287

14 / 05
Тема. Елементи фольклору(казки) та їх значення для розкриття головної ідеї-реалізації мрій, бажань і прагнень особистості



Дивитись відео
 Завдання: Висловити власне судження щодо подій і вчинків героїв. Визначати елементи казки у творі.Опрацювати матеріал підручника на с.287 -289

14 / 05  Тема.  Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Р. Дала, Т. Янсон , П. Маара. Повторити вивчене з їхніх творів.

21 / 05 Тема. Контрольна робота з теми"Сучасна література. У колі добрих героїв".
Укладання "Правил духовності від літературних героїв"
 Завдання: 

28 / 05
Тема. Контроль і корекція знань, умінь і навичок (усно)
Урок позакласного читання   
Джеремі Стронг. "Розшукується ракета на чотирьох лапах".

Дивитись відео
 Завдання: Прочитати художній твір.

28 / 05
Узагальнення та систематизація вивченого протягом року навчального матеріалу.





Коментарі

Дописати коментар