Українська мова
Увага! Якщо у вас виникатимуть запитання, надсилайте на електронну адресу, яка вказана на профілі вчителя.
Тема. Написання прикметників із суфіксами: - еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк
6-А - 12 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.167
6-А - 12 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.167
Виконати вправу 377
Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов, -ьов-),-ин, -ін-, -ичн-
6-А - 13 березня
Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов, -ьов-),-ин, -ін-, -ичн-
6-А - 13 березня
6-Б - 12 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.168- 169
Виконати вправу 382
Тема. Написання не з прикметниками
6-А - 16 березня, 17 березня
6-Б - 16 березня, 17 березня
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника (ВИВЧИТИ ПРАВИЛА), с.172
Виконати вправу 393
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною.
6-А - 18 березня, 19 березня
6-Б - 18 березня, 19 березня
Дивитись картини
Опрацювати матеріал підручника, с.170-171
Написати в зошит твір-опис за однією з картин.
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема. Написання -н- і -нн- у прикметниках
6-А - 23 березня
6-Б - 20 березня
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с.174
Виконати вправу 396.
Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс
6-А - 24 березня, 26 березня
6-Б - 23 березня, 24 березня
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с.176
Виконати вправи 404, 406
Тема. Написання прізвищ прикметникової форми
6-А - 27 березня
6-Б - 26 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.181-182
Виконати вправу 414.
Тема.
Контрольна робота(ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ).
Прикметник.
6-А - 30 березня
6-Б - 30 березня
Виконати тест,перейшовши за посиланням
Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
6-А - 31 березня
6-Б - 31 березня
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с184
Виконати вправу 418
Тема. Числівники кількісні й порядкові; прості, складні та складені
6-А - 01 квітня, 02 квітня
Код доступу 174229
join.naurok.ua
Дивитися відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с .189-193
Виконати вправу 434
Тема. Написання разом порядкових числівників з – тисячний.
6-А -10.04.
6-Б -09.04.
6-А -21.04.
6-Б-21.04
Тема.Узгодження числівників з іменниками.
Дивитись відео
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: tsv048
Дивитись відео
Виконати вправу 363
Опрацювати матеріал підручника, с167
Виконати вправу 374
25 березня
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с.167
Опрацювати матеріал підручника, с.168- 169
Виконати вправу 382
Тема. Написання не з прикметниками
6-А - 16 березня, 17 березня
6-Б - 16 березня, 17 березня
Опрацювати матеріал підручника (ВИВЧИТИ ПРАВИЛА), с.172
Виконати вправу 393
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною.
6-А - 18 березня, 19 березня
6-Б - 18 березня, 19 березня
Дивитись картини
С. Капран "Весна. Цвіте терен"
Написати в зошит твір-опис за однією з картин.
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема. Написання -н- і -нн- у прикметниках
6-А - 23 березня
6-Б - 20 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.174
Виконати вправу 396.
Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс
6-А - 24 березня, 26 березня
6-Б - 23 березня, 24 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.176
Виконати вправи 404, 406
Тема. Написання прізвищ прикметникової форми
6-А - 27 березня
6-Б - 26 березня
Опрацювати матеріал підручника, с.181-182
Виконати вправу 414.
Тема.
Контрольна робота(ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ).
Прикметник.
6-А - 30 березня
6-Б - 30 березня
Виконати тест,перейшовши за посиланням
Обов'язково ввести своє прізвище і клас
Код доступу 638262
join.naurok.ua
Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
6-А - 31 березня
6-Б - 31 березня
Опрацювати матеріал підручника, с184
Виконати вправу 418
Тема. Числівники кількісні й порядкові; прості, складні та складені
6-А - 01 квітня, 02 квітня
6-Б - 01 квітня, 02 квітня
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с185-188
Виконати вправу 420.
Виконати тестКод доступу 174229
join.naurok.ua
Тема. Відмінювання числівників. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників
6-А -06.04, 07.04, 09.04.
6-Б-03.04, 06.04, 07.04.
Дивитись відео
6-Б-03.04, 06.04, 07.04.
Дивитися відео
Виконати вправу 434
Виконати тест
Код доступу 999816
Тема. Написання разом порядкових числівників з – тисячний.
6-А -10.04.
6-Б -09.04.
6-А -21.04.
6-Б-21.04
Тема.Узгодження числівників з іменниками.
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с.199-201
Виконати вправу 455.
Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
6-А -23.04, 25.04
6-Б-23.04
Дивитись відео
Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
6-А -23.04, 25.04
6-Б-23.04
Опрацювати матеріал підручника ,с.200
Виконати вправу 456
Виконайте тренувальний тест
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: tsv048Виконати вправу 456
Виконайте тренувальний тест
Тема. Контрольна робота № 8. Числівник (ДИКТАНТ)
6-А -27.04
6-Б-24.04
Аудіодиктант.
Фотокопію виконаної роботи 24.04.(6 -Б), 27 .04.(6 -А) до 12.00 надішліть на електронну адресу, вказану в профілі вчителя. У темі листа обов"язково напишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи( диктант).
БАЖАЮ УСПІХУ.
Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
6-А -28.04
6-Б-25.04
Дивитись відео
6-Б-25.04
Опрацювати матеріал підручника ,с.206-207
Виконати вправу 465 (усно)
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 649497
Тема. Розряди займенників за значенням
6-А -30.04
6-Б-27.04, 28.04
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.207
Виконати вправу 466
Код доступу 910793
Тема.УРМ №21-22. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі ( «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів
6-А -04.05,05.05
6-Б-30.04,04.05
ДИВИТИСЬ ВІДЕО
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя, до 08.05. впродовж дня.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема.Відмінювання особових та зворотного займенників. Приставний н у формах особових займенниках
6-А -07.05
Тема.Відмінювання особових та зворотного займенників. Приставний н у формах особових займенниках
6-А -07.05
6-Б-05.05
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.208-210
Виконати вправу 470.
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 331143
Тема. Відмінювання присвійних займенників.
6-А -12.05
6-Б-07.05
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.220-222
Виконати вправу 497.
Виконати тест (для групи Наталії Василівни обов"язковий)
Виконати вправу 497.
Виконати тест (для групи Наталії Василівни обов"язковий)Тема. Відмінювання вказівних займенників. Приставний н у формах вказівних займенників
6-А -14.05
6-Б-08.05
Опрацювати матеріал підручника ,с.223-224
Виконати вправу 503
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 508864
Тема. Відмінювання питальних і заперечних займенників.Правопис заперечних займенників
6-А -15.05
6-Б-12.05
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215,216-218
Виконати вправу 487
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 127483
Тема. Відмінювання відносних займенників
6-А -16.05
6-Б-14.05
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215
Виконати вправу 483
Тема.Відмінювання означальних займенників
6-А -18.05
6-Б-16.05
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.224
Виконати вправу 505
УВАГА. 21.05. об 11:00 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений, повторно тест відкриватися не буде.
БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
Тема.Відмінювання неозначених займенників.Написання разом і через дефіс неозначених займенників.Написання займенників із прийменниками окремо
БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
Тема.Відмінювання неозначених займенників.Написання разом і через дефіс неозначених займенників.Написання займенників із прийменниками окремо
6-А -19.05
6-Б-18.05
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с216,218
Виконати вправу 491
Код доступу 26765
Тема. УРМ № 23.
Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»)
6-Б-19.05
6-А -20.05.
Дивитись відео
Написати есе на одну із запропонованих тем
Дивитись відео
Дивитись відео
Написати есе на одну із запропонованих тем
Тема. Повторення вивченого з теми "Займенник"
6-А -21.05
6-Б-20.05
Дивитись відео
Повторити вивчене про займенник
Контрольна робота. Тестові завдання. Займенник.
6-А -25.05
6-Б-21.05
УВАГА. 21.05. об 11:00 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО(40хв). Повторно тест відкриватися не буде.
Тема. Повторення вивченого.Лексикологія. Фразеологія.
6-А -26.05
6-Б-22.05
Дивитись відео
Дивитись відео
Виконати вправу 513
Тема. Повторення вивченого.Словотвір та орфографія
6-А -28.05
6-Б-25.05.
Дивитись відео
Дивитись відео
Виконати вправу 518.
Тема.Повторення вивченого. Морфологія й орфографія
6-Б- 26.05, 28.05
6-А -29.05
6-Б- 26.05, 28.05
Індивідуальне навчання
Українська мова
12 березняТема.Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх
Опрацювати матеріал підручника с.154
Виконати вправу 344
18 березня
18 березня
Тема. Прикметники твердої та м`якої груп
Опрацювати матеріал підручника, с163
19 березня
Тема. Творення прикметниківОпрацювати матеріал підручника, с167
Виконати вправу 374
25 березня
Тема. Написання прикметників із суфіксами: - еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк
Опрацювати матеріал підручника, с.167
Виконати вправи 375, 377
26 березня, 27 березня

Опрацювати матеріал підручника, с.170-171
Написати в зошит твір-опис за картиною
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
01. 04
Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов, -ьов-),-ин, -ін-, -ичн-
Опрацювати матеріал підручника, с.172
Виконати вправи 387, 388, 390, 393
08.04
Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс.Написання прізвищ прикметникової форми
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с.176
Виконати вправи 402, 406
Опрацювати матеріал підручника, с.181-182
Виконати вправи 414.
09.04
Тема. Узагальнення вивченого про прикметник
Контрольна робота 4
Повторити матеріал підручника, с.143-182
Виконати завдання для самоперевірки с.183
Додаткове завдання (за бажанням)
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с184
Виконати вправи 417, 418
Дивитися відео
Опрацювати матеріал підручника, с185-188
Виконати вправи 420, 427.
Виконати тест
Код доступу 174229
join.naurok.ua
29.04
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с199-201
30.04
join.naurok.ua
Код доступу 649497
26 березня, 27 березня
Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною С. Васильківського "Козача левада"

Опрацювати матеріал підручника, с.170-171
Написати в зошит твір-опис за картиною
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
01. 04
Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов, -ьов-),-ин, -ін-, -ичн-
Опрацювати матеріал підручника, с.168- 169
Виконати вправи 380
02. 04
02. 04
Тема. Написання не з прикметниками. Написання -н- і -нн- у прикметниках
Дивтись відеоОпрацювати матеріал підручника, с.172
Виконати вправи 387, 388, 390, 393
08.04
Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс.Написання прізвищ прикметникової форми
Опрацювати матеріал підручника, с.176
Виконати вправи 402, 406
Опрацювати матеріал підручника, с.181-182
Виконати вправи 414.
09.04
Тема. Узагальнення вивченого про прикметник
Контрольна робота 4
Повторити матеріал підручника, с.143-182
Виконати завдання для самоперевірки с.183
Додаткове завдання (за бажанням)
Виконати тест,перейшовши за посиланням
Обов'язково ввести своє прізвище і клас
Код доступу 638262
join.naurok.ua
22.04
Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Опрацювати матеріал підручника, с184
Виконати вправи 417, 418
23.04
Тема. Числівники кількісні й порядкові; прості, складні та складеніОпрацювати матеріал підручника, с185-188
Виконати вправи 420, 427.
Виконати тест
Код доступу 174229
join.naurok.ua
Тема.Написання разом порядкових числівників з – тисячний.Узгодження числівників з іменниками.Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с199-201
Виконати вправу 455.
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.200
Виконати вправу 456Опрацювати матеріал підручника ,с.200
30.04
Тема Контрольна робота № 8. Числівник
Виконати тест
Код доступу 649497
06.05
Тема.Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Опрацювати матеріал підручника ,с.206-207
07.05
Тема.Розряди займенників за значенням
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.207
Виконати вправу 466 письмово
Виконати вправу 466 письмово
Код доступу 910793
13.05
Тема.Зворотний займенник себе,його відмінюванняПрисвійні займенники, їх відмінювання
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.220-222
Виконати вправи 497 і 498
14.05
14.05
Тема.Вказівні й означальні займенники.Відмінювання вказівних займенників. Приставний н у формах вказівних займенників
Опрацювати матеріал підручника ,с.223-224
Виконати вправу 503
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 508864
20.05
Тема.УРМ № 12. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»)
Написати есе на одну із запропонованих тем
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
21.05
21.05
Тема. Питальні й відносні займенник.Відмінювання питальних і відносних займенників.
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215,216-218
Виконати вправи 481 і 487
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 127483
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215
27.05
Тема.Заперечні й неозначені займенники,їх відмінювання і правопис і відмінювання
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215,216-218
Виконати вправи 481 і 487
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 127483
Код доступу 127483
28.05
Тема.Контрольна робота № 6. Займенник
Виконати тест
Українська література
Тема Розвиток зв`язного мовлення. Написати лист В.Нестайку про найцікавіші епізоди повісті "Тореадори з Васюківки"6-А-16 березня
6-Б-13 березня
Написати лист у зошит
Виконайте тест
Код доступу 681786Обов'язково ввести своє прізвище і клас
Тема. Позакласне читання. В.Нестайко "Пригода Робінзона Кукурудзо"
6-А-17 березня
6-Б-17 березня
Прочитати твори сучасних українських гумористів
Тема. Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Дивитись відео
6-А-23 березня, 24 березня
6-Б-20 березня, 24 березня
Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Виконати тест,перейшовши за посиланням
join.naurok.ua
Код доступу 189950
Обов'язково ввести своє прізвище і клас
Тема. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків у творі Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Дивитись відео
6-А-30 березня
6-Б-27 березня
Характеризувати головних героїв твору (усно)
Тема. Л.Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку"
6-А-31 березня, 06 квітня
6-Б-31 березня, 03 квітня
Прочитати твір Л. Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку".
Письмово охарактеризувати улюбленого персонажа.
6-А-07.04.
6-Б-07.04
Усно висловити своє враження від прочтаного твору
Записати характеристику в зошиті
Тема
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Виконати тест,перейшовши за посиланням
join.naurok.ua
Код доступу 737361Обов'язково ввести своє прізвище і клас
2 Тест
Код доступу 854223
ТемаЛеся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, абозасіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванніжиттєвих переконань людини. Стосунки міжрізними поколіннями в родині
6-Б-07.04
Усно висловити своє враження від прочтаного твору
Тема.Урок мовленнєвого розвитку
Цитатна характеристика головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера, або Лесі Воронини «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»
6-А-09.04.
6-Б-10.04.Записати характеристику в зошиті
Тема
Контрольна робота . Пригоди і романтика
6-А-21.04
6-Б-21.04
Твір-роздум,,Місце уяви,фантазії, романтичності в житті сучасної людини''
(за мотивами творів Всеволода Нестайка ,Ярослава Стельмаха, Лесі Воронини)Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема .Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль
6-А-23.04
6-Б-24.04
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника с. 215-222
Усно відповідати на запитання с.219-220
Вконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 853068
Опрацювати матеріал підручника с. 215-222
Усно відповідати на запитання с.219-220Вконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 853068
Вконати тест 2 для охочих
Код доступу 305564
Тема.Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника Леоніда Глібова «Муха і Бджола» та «Жаба і Віл»
6-А-27.04,28.04
6-Б-28.04,05.05
Дивитись відео
Виразно читати байки та усно довести,що прочитані твори є байками
Тема.Степан Руданський. Короткі відомості про письменника.Висміювання моральних вад, негативних рис характеру у співомовках «Добре торгувалось», «Гуменний».Авторська симпатія до простої людини, її розуму, кмітливості, почуття гумору у співомовках «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Теорія літератури: гумореска, співомовка, інверсія
6-А-04.05,05.05
6-Б-08.05,12.05
Опрацювати статтю підручника с.223-228
Виразно читати співомовки«Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 888150
Виразно читати співомовки«Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 888150
Тема.Павло Глазовий. Короткі відомості про письменника.
Гумор у творах «Еволюція» і «Найважча роль».Викривальна спрямованість творів «Заморські гості» та «Похвала»
6-А-12.05,13.05
6-Б-15.05,16.05
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати статтю підручника с.229-233
Опрацювати статтю підручника с.229-233
Вивчити напам'ять одну із гуморесок Павла Глазового
Увага! Виконане домашнє завдання ( у форматі відео) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя або на вайбер
Тема.Контрольна робота за творами Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового
6-А-18.05
Виконати тести
join.naurok.ua
Код доступу 631541
6-Б-19.05
Виконати тестиjoin.naurok.ua
Код доступу 631541
Тема.УПЧ. Твори сучасних українських письменників
6-А-25.05
6-Б-26.05
Дивитись відео
Тема.Урок-підсумок
Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення
6-А-26.05
6-Б-29.05
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»
Індивідуальне навчання
6-Б-29.05
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»
Індивідуальне навчання
Українська література
18 березня
Тема. Розвиток зв'язного мовлення В.Нестайко".Тореадори з Васюківки"
Характеризувати улюбленого персонажа твору
Записати характеристику у зошиті
Виконайте тест
Код доступу 399459
Обов'язково ввести своє прізвище і клас
25 березня
життєвих переконань людини. Стосунки між
різними поколіннями в родині
Усно висловити своє враження від прочитаного твору
23.04
(за мотивами творів Всеволода Нестайка ,Ярослава Стельмаха, Лесі Воронини)
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
29.04
Код доступу 399459
Обов'язково ввести своє прізвище і клас
25 березня
Тема. Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Виконати тест,перейшовши за посиланням
join.naurok.ua
Код доступу 189950
Обов'язково ввести своє прізвище і клас
08.04
Тема. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків у творі Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Дивитись відео
Характеризувати головних героїв твору (усно)
22.04
Тема.Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або
засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванніжиттєвих переконань людини. Стосунки між
різними поколіннями в родині
Усно висловити своє враження від прочитаного твору
23.04
Тема.Контрольна робота . Пригоди і романтика
Твір-роздум,,Місце уяви,фантазії, романтичності в житті сучасної людини''(за мотивами творів Всеволода Нестайка ,Ярослава Стельмаха, Лесі Воронини)
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема .Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль
Дивитись відео
Дивтсь відео
Опрацювати матеріал підручника с. 215-222
Усно відповідати на запитання с.219-220
Вконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 853068
Дивтсь відео
Опрацювати матеріал підручника с. 215-222
Усно відповідати на запитання с.219-220Вконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 853068
06.05
Тема.Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника Леоніда Глібова «Муха і Бджола» та «Жаба і Віл»
Дивитись відео
Виразно читати байки та усно довести,що прочитані твори є байками
13.05
Тема.Степан Руданський. Короткі відомості про письменника.Висміювання моральних вад, негативних рис характеру у співомовках «Добре торгувалось», «Гуменний».Авторська симпатія до простої людини, її розуму, кмітливості, почуття гумору у співомовках «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Теорія літератури: гумореска, співомовка, інверсія
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати статтю підручника с.223-228
Виразно читати співомовки«Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 888150
20.05
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 888150
20.05
Тема.Павло Глазовий. Короткі відомості про письменника.
Гумор у творах «Еволюція» і «Найважча роль».Викривальна спрямованість творів «Заморські гості» та «Похвала»
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати статтю підручника с.229-233
Опрацювати статтю підручника с.229-233
Вивчити напам'ять одну із гуморесок Павла Глазового
Увага! Виконане домашнє завдання ( у форматі відео) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя або на вайбер
27.05
Тема.Контрольна робота за творами Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового
Виконати тест
Тема.Урок-підсумок
Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення
Виконай одне із запропонованих завдань
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»
Виконай одне із запропонованих завдань
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»
Зарубіжна література
Тема. Дж.Родарі."Листівки з видами міст".
6-А-13.03
6-Б-17.03
Опрацювати матеріал підручника, с.188-190
Переглянути відео
Тема. Дж.Родарі."Листівки з видами міст".
6-А-13.03
6-Б-17.03
Опрацювати матеріал підручника, с.188-190
Переглянути відео
Тема. Позакласне читання. Д.Дефо"Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона
Крузо"
Дивитись відео
6-А-24.03
6-Б-16.03
Дивитись відео
Прочитати твір Е.Шмітт "Оскар і Рожева пані "
Тема. Рей Дуглас Бредбері."Усмішка"
Дивитись відео
6-А-24. 03.
6-Б-23.03.
Прочитати оповідання "Усмішка" і переказувати близько до тексту
Тема. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору "Усмішка"
Дивитись відео
6-А-26.03
6-Б-30.03.
Пояснити причини деградації людської цивілізації ,зображеної у новелі "Усмішка"
Тема. Позакласне читання. Д.Дефо"Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона
Крузо"
6-А-24.03
6-Б-16.03
Прочитати твір Е.Шмітт "Оскар і Рожева пані "
Тема. Рей Дуглас Бредбері."Усмішка"
6-Б-23.03.
Прочитати оповідання "Усмішка" і переказувати близько до тексту
Тема. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору "Усмішка"
6-Б-30.03.
Пояснити причини деградації людської цивілізації ,зображеної у новелі "Усмішка"
Виконай тест
Код доступу 628289
join.naurok.ua
Тема.Роберт Шеклі"Запах думки"
Дивитись відео
6-А-31.03.
6-Б-03.04
Прочитати твір "Запах думки",аналізувати образ Кліві
Тема.Роздуми Роберта Шеклі про майбутнє людини та людства в оповіданні"Запах думки"
6-А-02.04.
6-Б-06.04.
Характеризувати образ майбутнього в оповіданні"Запах думки"
Виконати тест
Код доступу 245549
Використайте цей код, відкривши посиланням
join.naurok.ua
тест 2
Тема
Урок розвитку зв’язного мовлення(письмово). Стислий переказ одного з творів («Усмішка» або «Запах думки»)
6А-07.04
6Б-10.04.
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема
Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.Твір
«Міо, мій Міо». Перемога добра над злом
6А-09.04, 21.04
6Б-24.04.
Дивтись відео
Дивитись відео
Дивитись відо
Прочитати твір Астрід Анни Емілії Ліндгрен «Міо, мій Міо»
Тема
Урок розвитку зв’язного мовлення(письмово). Стислий переказ одного з творів («Усмішка» або «Запах думки»)
6А-07.04
6Б-10.04.
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.Твір
«Міо, мій Міо». Перемога добра над злом
6А-09.04, 21.04
6Б-24.04.
Прочитати твір Астрід Анни Емілії Ліндгрен «Міо, мій Міо»
Тема
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв
6А-23.04
6Б-25.04
Дивитись відео
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 467562
Тема
А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом.
6А-28.04, 30.04
6Б-27.04
Дивитись відео
Усно характеризувати героїв твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо».
Тема.Міхаель Андреас Гельмут Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"
6А-05.05,07.05
6Б-04.05
Дивитись відео
Дивитись відео
Прочитати твір Міхаеля Андреаса Гельмута Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"
Тема.Моральні цінності,що утверджуються у творі Міхаеля Андреаса Гельмута
Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"
6А-12.05
6Б-08.05
Виконати тест
oin.naurok.ua
Код доступу 714581
Тема. Крістіне Нестлінґер.«Конрад,або Дитина з бляшанки»
6А-14.05
6Б-15.05
Дивитись відео
Дивитись відео
Прочитати твір Крістіне Нестлінґер.«Конрад,або Дитина з бляшанки»
Тема Конрад і його становлення у світі
Прочитати твір Міхаеля Андреаса Гельмута Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"
Тема.Моральні цінності,що утверджуються у творі Міхаеля Андреаса Гельмута
Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"
6А-12.05
6Б-08.05
Виконати тестoin.naurok.ua
Код доступу 714581
Тема. Крістіне Нестлінґер.«Конрад,або Дитина з бляшанки»
6А-14.05
6Б-15.05
Прочитати твір Крістіне Нестлінґер.«Конрад,або Дитина з бляшанки»
Тема Конрад і його становлення у світі
Тема Контрольна робота
6А-21.05
Тема Літературна гра
6А-26.05
6Б-25.05
6А-26.05
6Б-25.05
Тема Узагальнення та систематизація вивченого
Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення
6А-28.05
6 Б-29.05
Виконай одне із запропонованих завдань
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Билини і балади:
Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення
6А-28.05
6 Б-29.05
Виконай одне із запропонованих завдань
Твори,які рекомендую прочитати влітку
Билини і балади:
«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
«Король Лір і його дочки».
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка».
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок».
Історічне минуле в літературі:
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Духовне випробування людини:
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…».
Дружба і кохання:
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Літературний детектив:
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук».
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
Світова новела:
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка».
Сучасна література
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».
Індивідуальне навчання
Зарубіжна література
6-Б
13 / 03. 20p.
Тема. Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття
Переглянути відео
Завдання Опрацювати матеріал підручника, с.188 -192.
20 / 03. 20p.
Тема. Позакласне читання. (на вибір) 1.1 Даніель Дефо "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо"
1.2 Дивитись відео
Завдання Вміти вести бесіду за прочитаним і переглянутим відео, виділяти головне.
2.1 Дивитись відео
2.2 Прочитати твір Е.Е.Шмітта "Оскар і Рожева пані "
1.2 Дивитись відео
Завдання Вміти вести бесіду за прочитаним і переглянутим відео, виділяти головне.
2.1 Дивитись відео
2.2 Прочитати твір Е.Е.Шмітта "Оскар і Рожева пані "
20 / 03. 20p.
Тема. Рей Дуглас Бредбері "Усмішка"
Дивитись відео
Завдання Опрацювати матеріал підручника, с.194-202. Прочитати оповідання "Усмішка" і переказувати близько до тексту, вміти висловлювати свої судження про події, зображені в творі.
Тема. Рей Дуглас Бредбері "Усмішка"
Дивитись відео
27 / 03. 20p.
Тема. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору "Усмішка" Рея Бредбері
Дивитись відео
Завдання Пояснити причини деградації людської цивілізації,зображеної у новелі "Усмішка". Повторити матеріал підручника на с.201-202.
Виконай тест
Код доступу 628289
join.naurok.ua
03 / 04. 20p.
Тема. Роберт Шеклі "Запах думки"
Дивитись відео
Завдання Прочитати твір "Запах думки",аналізувати образ Кліві.
03 / 04. 20p.
Тема. Роздуми Роберта Шеклі про майбутнє людини та людства в оповіданні"Запах думки"
Завдання Характеризувати образ майбутнього в оповіданні"Запах думки".
Виконати тест
Код доступу 245549
Використайте цей код, відкривши посиланням
join.naurok.ua
10 / 04. 20p.
Тема Урок розвитку зв’язного мовлення(письмово).
Стислий переказ одного з творів «Усмішка» або «Запах думки»
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
Тема Урок розвитку зв’язного мовлення(письмово).
Стислий переказ одного з творів «Усмішка» або «Запах думки»
Стислий переказ одного з творів «Усмішка» або «Запах думки»
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають.
24 / 04. 20p.
Тема Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.Твір «Міо, мій Міо». Перемога добра над злом
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Тема Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.Твір «Міо, мій Міо». Перемога добра над злом
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Завдання Прочитати твір Астрід Анни Емілії Ліндгрен «Міо, мій Міо».
24 / 04. 20p.
Тема А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв
Дивитись відео
Завдання
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 467562
08 / 05. 20p.
Тема А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом
Дивитись відео
Завдання Усно характеризувати героїв твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо».
15 / 05. 20p.
Тема. Міхаель Андреас Гельмут Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"
Дивитись відео
Дивитись відео
Завдання Прочитати твір Міхаеля Андреаса Гельмута Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"
15 / 05. 20p.
Тема. Моральні цінності,що утверджуються у творі Міхаеля Андреаса Гельмута Енде"Джим Гудзик і машиніст Лукас"
Завдання
Виконати тест
Код доступу 714581
Код доступу 714581
16 / 05. 20p.
Тема. Крістіне Нестлінґер «Конрад,або Дитина з бляшанки»
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Дивитись відео
Завдання Прочитати твір Крістіне Нестлінґер «Конрад,або Дитина з бляшанки»
22 / 05. 20p.
Тема Конрад і його становлення у світі
Завдання Виконати тест
Завдання Виконати тест
22 / 05. 20p.
Тема Контрольна робота
Завдання Виконати тест
29 / 05. 20p.
Тема. Узагальнення та систематизація вивченого
Бесіда про твори,які вивчалися упродовж року й викликали найбільше захоплення.
Твори, які рекомендовано прочитати влітку
Бесіда про твори,які вивчалися упродовж року й викликали найбільше захоплення.
Твори, які рекомендовано прочитати влітку

Доброго дня! Марія Петрівна куди відсилати твір-опис.На яку адресу?
ВідповістиВидалити