6 клас


Українська мова

Увага! Якщо у вас виникатимуть запитання, надсилайте на електронну адресу, яка вказана на профілі вчителя. 

Тема. Написання прикметників із суфіксами: - еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк
6-А - 12 березня
Опрацювати матеріал підручника,  с.167
Виконати вправу 377

Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов, -ьов-),-ин, -ін-, -ичн-
6-А - 13 березня
6-Б - 12 березня
Опрацювати матеріал підручника,  с.168- 169
Виконати вправу  382

Тема. Написання не з прикметниками
6-А - 16 березня, 17 березня
6-Б - 16 березня, 17 березня

Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника (ВИВЧИТИ ПРАВИЛА),  с.172
Виконати вправу 393

Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною.
6-А - 18 березня, 19 березня
6-Б - 18 березня, 19 березня
Дивитись картини
С. Капран "Весна. Цвіте терен" 

Опрацювати матеріал підручника,  с.170-171
Написати в зошит твір-опис за однією з картин.

Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 

Тема. Написання -н- і -нн- у прикметниках
6-А - 23 березня
6-Б - 20 березня


Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника,  с.174
Виконати вправу 396.

Тема. Написання складних прикметників разом і через дефіс
6-А - 24 березня, 26 березня
6-Б - 23 березня, 24 березня
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника,  с.176
Виконати вправи 404, 406

Тема. Написання прізвищ прикметникової форми
6-А - 27 березня
6-Б - 26 березня
Опрацювати матеріал підручника,  с.181-182
Виконати вправу 414.


Тема. 
Контрольна робота(ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ).
Прикметник.
6-А - 30 березня
6-Б - 30 березня
Виконати тест,перейшовши за посиланням

Обов'язково ввести своє прізвище і клас

Код доступу 638262

join.naurok.ua



Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
6-А - 31 березня
6-Б - 31 березня
Дивитись відео


Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника,  с184
Виконати вправу 418


Тема. Числівники кількісні й порядкові; прості, складні та складені
6-А - 01 квітня, 02 квітня

6-Б - 01 квітня, 02 квітня

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника,  с185-188

Виконати вправу 420.

Виконати тест
Код доступу 174229
join.naurok.ua


Тема. Відмінювання числівників. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Роздільне написання складених числівників
6-А -06.04, 07.04, 09.04.
6-Б-03.04, 06.04, 07.04.

Дивитись відео


Дивитися відео

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с .189-193

Виконати вправу 434

Виконати тест

Код доступу 999816



Тема. Написання разом порядкових числівників з – тисячний.
6-А -10.04.
6-Б -09.04.





6-А -21.04.
 6-Б-21.04
Тема.Узгодження числівників з іменниками.
Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника, с.199-201

Виконати вправу 455.


Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
6-А -23.04, 25.04
6-Б-23.04
Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.200
Виконати вправу 456
Виконайте тренувальний тест

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  tsv048



Тема. Контрольна робота № 8. Числівник (ДИКТАНТ)

6-А -27.04

6-Б-24.04


Аудіодиктант.


Фотокопію виконаної роботи 24.04.(6 -Б),   27 .04.(6 -А)  до 12.00 надішліть на електронну адресу, вказану в профілі вчителя. У темі листа обов"язково напишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи( диктант).
БАЖАЮ УСПІХУ.

Тема. Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

6-А -28.04

6-Б-25.04

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.206-207

Виконати вправу 465 (усно)

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 649497


Тема. Розряди займенників за значенням

6-А -30.04

6-Б-27.04, 28.04

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.207

Виконати вправу 466 
Виконати тест
join.naurok.ua

Код доступу 910793

Тема.УРМ №21-22. Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі ( «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів

6-А -04.05,05.05

6-Б-30.04,04.05

ДИВИТИСЬ ВІДЕО

Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя, до 08.05. впродовж дня.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 


Тема.Відмінювання особових та зворотного  займенників. Приставний н у формах особових займенниках
6-А -07.05

6-Б-05.05

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.208-210

Виконати вправу 470.

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 331143

Тема. Відмінювання присвійних займенників.  

6-А -12.05

6-Б-07.05

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.220-222

Виконати вправу 497.
Виконати тест (для групи Наталії Василівни обов"язковий)
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  jwt134


ТемаВідмінювання вказівних займенників. Приставний н у формах вказівних займенників

6-А -14.05

6-Б-08.05

Опрацювати матеріал підручника ,с.223-224

Виконати вправу 503

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 508864

ТемаВідмінювання питальних і заперечних займенників.Правопис заперечних займенників

6-А -15.05

6-Б-12.05

Дивитись відео


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215,216-218

Виконати вправу  487

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 127483

Тема. Відмінювання відносних займенників

6-А -16.05

6-Б-14.05

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215


Виконати вправу  483

Тема.Відмінювання означальних займенників

6-А -18.05

6-Б-16.05




Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.224

Виконати вправу 505

Виконати тренувальний тест Код доступу 926029


УВАГА. 21.05. об 11:00 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений, повторно тест відкриватися не буде. 
БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.



Тема.Відмінювання неозначених займенників.Написання разом і через дефіс неозначених займенників.Написання займенників із прийменниками окремо


6-А -19.05

6-Б-18.05


Дивитись відео


Опрацювати матеріал підручника ,с216,218
Виконати вправу 491

Виконати тест
join.naurok.ua

Код доступу 26765


Тема. УРМ №  23. 

Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»)

6-Б-19.05

6-А -20.05.

Дивитись відео
Написати есе на одну із запропонованих тем


Тема. Повторення вивченого з теми "Займенник"


6-А -21.05


6-Б-20.05

Дивитись відео
Повторити вивчене про займенник

  вправа для самоперевірки

Контрольна робота. Тестові завдання. Займенник.

6-А -25.05

6-Б-21.05

УВАГА. 21.05. об 11:00 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО(40хв). Повторно тест відкриватися не буде. 
БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
Бажаю успіху.
 За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  rmd276

ТемаПовторення вивченого.Лексикологія. Фразеологія.

6-А -26.05

6-Б-22.05





Дивитись відео 

Дивитись відео 


Виконати вправу 513


Тема.  Повторення вивченого.Словотвір та орфографія



6-А -28.05

6-Б-25.05.



Дивитись відео






Дивитись відео



Виконати вправу 518.


Тема.Повторення вивченого. Морфологія й орфографія


6-А -29.05

6-Б- 26.05, 28.05


Дивитись відео





Індивідуальне навчання

Українська мова

12 березня

Тема.Ступені порівняння якісних прикметників, творення їх 

Опрацювати матеріал підручника с.154
Виконати вправу 344

18 березня

Тема. Прикметники твердої та м`якої груп

Опрацювати матеріал підручника,  с163

Виконати вправу 363


19 березня

Тема. Творення прикметників
Опрацювати матеріал підручника,  с167
Виконати вправу 374

 25 березня

Тема. Написання прикметників із суфіксами: - еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк

Дивитись відео


Опрацювати матеріал підручника,  с.167
Виконати вправи 375, 377

26 березня, 27 березня

Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі за картиною С. Васильківського "Козача левада"


Опрацювати матеріал підручника,  с.170-171
Написати в зошит твір-опис за картиною
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 

01. 04
Тема. Букви е, о, и в прикметникових суфіксах -ев- (-єв-), -ов-(-йов, -ьов-),-ин, -ін-, -ичн-
Опрацювати матеріал підручника,  с.168- 169
Виконати вправи 380

02. 04

Тема. Написання не з прикметниками. Написання -н- і -нн- у прикметниках

Дивтись відео


Опрацювати матеріал підручника,  с.172
Виконати вправи 387, 388, 390, 393

08.04
Тема.  Написання складних прикметників разом і через дефіс.Написання прізвищ прикметникової форми



Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника,  с.176

Виконати вправи  402, 406
Опрацювати матеріал підручника,  с.181-182
Виконати вправи  414.

09.04


Тема. Узагальнення вивченого про прикметник

Контрольна робота 4


 Повторити матеріал підручника,  с.143-182

Виконати завдання для самоперевірки с.183
Додаткове завдання (за бажанням)

Виконати тест,перейшовши за посиланням

Обов'язково ввести своє прізвище і клас

Код доступу 638262

join.naurok.ua


22.04
Тема. Числівник: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Дивитись відео


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника,  с184

Виконати вправи 417, 418


23.04

Тема. Числівники кількісні й порядкові; прості, складні та складені
Дивитися відео

 Опрацювати матеріал підручника,  с185-188

Виконати вправи 420, 427.
Виконати тест
Код доступу 174229
join.naurok.ua

29.04

Тема.Написання разом порядкових числівників з – тисячний.Узгодження числівників з іменниками.Правильне вживання числівників на позначення дат і часу

Дивитись відео
Дивитись відео

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с199-201
Виконати вправу 455.

Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника ,с.200
Виконати вправу 456

30.04

Тема Контрольна робота № 8. Числівник

Виконати тест


join.naurok.ua
Код доступу 649497



06.05

Тема.Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.206-207

Виконати вправу 465 усно
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 649497

07.05

Тема.Розряди займенників за значенням

Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.207

Виконати вправу 466 письмово
Виконати тест
join.naurok.ua

Код доступу 910793

13.05

Тема.Зворотний займенник себе,його відмінюванняПрисвійні займенники, їх відмінювання


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.220-222

Виконати вправи 497 і 498


14.05

Тема.Вказівні й означальні займенники.Відмінювання вказівних займенників. Приставний н у формах вказівних займенників

Опрацювати матеріал підручника ,с.223-224

Виконати вправу 503

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 508864


20.05

Тема.УРМ №  12. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх»)


Дивитись відео
Написати есе на одну із запропонованих тем

Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 

21.05

Тема. Питальні й відносні займенник.Відмінювання питальних і відносних займенників.

Дивитись відео


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215,216-218

Виконати вправи 481 і 487

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 127483


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215

27.05

Тема.Заперечні й неозначені займенники,їх  відмінювання  і правопис і відмінювання

Дивитись відео


Дивитись відео


Опрацювати матеріал підручника ,с.213-215,216-218

Виконати вправи 481 і 487

Виконати тест

join.naurok.ua


Код доступу 127483


28.05

Тема.Контрольна робота № 6.  Займенник

Виконати тест


Українська література

Тема Розвиток зв`язного мовлення. Написати лист В.Нестайку про найцікавіші епізоди повісті "Тореадори з Васюківки"
6-А-16 березня
6-Б-13 березня
Написати лист у зошит
Виконайте тест
 Використайте  код,
відкривши за посиланням
join.naurok.ua

Код доступу 681786

Обов'язково ввести своє прізвище і клас



Тема. Позакласне читання. В.Нестайко "Пригода Робінзона Кукурудзо"
6-А-17 березня
6-Б-17 березня
Прочитати твори сучасних українських гумористів

Тема. Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"



Дивитись відео


Дивитись відео

6-А-23 березня, 24 березня

6-Б-20 березня, 24 березня
Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"


Виконати тест,перейшовши за посиланням

join.naurok.ua

Код доступу 189950

Обов'язково ввести своє прізвище і клас




Тема. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків у творі Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Дивитись відео

6-А-30 березня

6-Б-27 березня
Характеризувати головних героїв твору (усно)

Тема. Л.Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку"



Дивитись відео


Дивитись відео


6-А-31 березня, 06 квітня

6-Б-31 березня, 03 квітня
Прочитати твір Л. Ворониної "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку".
Письмово охарактеризувати улюбленого персонажа.


Виконати тест,перейшовши за посиланням 

join.naurok.ua

Код доступу 737361

Обов'язково ввести своє прізвище і клас

2 Тест

Код доступу 854223


ТемаЛеся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, абозасіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванніжиттєвих переконань людини. Стосунки міжрізними поколіннями в родині

6-А-07.04.
6-Б-07.04
Усно висловити своє враження від прочтаного твору



Тема.Урок мовленнєвого розвитку

Цитатна характеристика головних героїв повісті Ярослава Стельмаха «Митькозавр з Юрківки або Химера лісового озера, або Лесі Воронини «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»

6-А-09.04.

6-Б-10.04.
Записати характеристику в зошиті

Тема

Контрольна робота . Пригоди і романтика

6-А-21.04

6-Б-21.04
Твір-роздум,,Місце уяви,фантазії, романтичності в житті сучасної людини''
(за мотивами творів Всеволода Нестайка ,Ярослава Стельмаха, Лесі Воронини)
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 


Тема .Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль

6-А-23.04

6-Б-24.04

Дивтись відео



Дивитись відео


Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника с. 215-222
Усно відповідати на запитання с.219-220

Вконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 853068

 Вконати тест 2 для охочих

Код доступу 305564

Тема.Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника Леоніда Глібова «Муха і Бджола» та «Жаба і Віл»

6-А-27.04,28.04
6-Б-28.04,05.05


Дивитись відео

Виразно читати байки та усно довести,що прочитані твори є байками


Тема.Степан Руданський. Короткі відомості про письменника.Висміювання моральних вад, негативних рис характеру у співомовках «Добре торгувалось», «Гуменний».Авторська симпатія до простої людини, її розуму, кмітливості, почуття гумору у співомовках «Запорожці у короля», «Свиня свинею»

Теорія літератури:  гумореска, співомовка, інверсія

6-А-04.05,05.05
6-Б-08.05,12.05

Дивитись відео



Дивитись відео


Дивитись відео




Дивитись відео



Опрацювати статтю підручника с.223-228
Виразно читати співомовки«Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Виконати тест
join.naurok.ua

Код доступу 888150

Тема.Павло Глазовий. Короткі відомості про письменника.

Гумор у творах «Еволюція» і «Найважча роль».Викривальна спрямованість творів «Заморські гості» та «Похвала»

6-А-12.05,13.05


6-Б-15.05,16.05



Дивитись відео




Дивитись відео


Дивитись відео
Опрацювати статтю підручника с.229-233

Вивчити напам'ять одну із гуморесок Павла Глазового

Увага! Виконане домашнє завдання ( у форматі відео) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя або на вайбер


Тема.Контрольна робота   за творами Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового 

6-А-18.05

6-Б-19.05

Виконати тести
join.naurok.ua

Код доступу 631541

Тема.УПЧ. Твори сучасних українських письменників

6-А-25.05

6-Б-26.05

Дивитись відео

Тема.Урок-підсумок

Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення
6-А-26.05


6-Б-29.05

Твори,які рекомендую прочитати влітку
Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»


Індивідуальне навчання

Українська література

18 березня

Тема. Розвиток зв'язного мовлення В.Нестайко".Тореадори з Васюківки"

Характеризувати улюбленого персонажа твору

Записати характеристику у зошиті

Виконайте тест
 Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 399459
Обов'язково ввести своє прізвище і клас


25 березня

 Тема. Ярослав Стельмах. "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"Прочитати твір Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"

Виконати тест,перейшовши за посиланням

join.naurok.ua

Код доступу 189950

Обов'язково ввести своє прізвище і клас



08.04

Тема. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків у творі Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або Химери лісового озера"
Дивитись відео

Характеризувати головних героїв твору (усно)

22.04

Тема.Леся Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або
засіб від переляку № 9». Роль сім’ї у формуванні
життєвих переконань людини. Стосунки між
різними поколіннями в родині

Усно висловити своє враження від прочитаного твору


23.04

Тема.Контрольна робота . Пригоди і романтика

Твір-роздум,,Місце уяви,фантазії, романтичності в житті сучасної людини''
(за мотивами творів Всеволода Нестайка ,Ярослава Стельмаха, Лесі Воронини)

Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 

29.04

Тема .Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців Леонід Глібов. «Щука». Визначний український байкар, поет. Викривальна і повчальна спрямованість байок письменника. Побудова байки.ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль

Дивтись відео






Дивитись відео


Дивитись відео



Дивтсь відео

Опрацювати матеріал підручника с. 215-222
Усно відповідати на запитання с.219-220

Вконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 853068



06.05

 Тема.Викривальна й повчальна спрямованість байок письменника Леоніда Глібова «Муха і Бджола» та «Жаба і Віл»



Дивитись відео

Виразно читати байки та усно довести,що прочитані твори є байками


13.05

Тема.Степан Руданський. Короткі відомості про письменника.Висміювання моральних вад, негативних рис характеру у співомовках «Добре торгувалось», «Гуменний».Авторська симпатія до простої людини, її розуму, кмітливості, почуття гумору у співомовках «Запорожці у короля», «Свиня свинею»

Теорія літератури:  гумореска, співомовка, інверсія



Дивитись відео


Дивитись відео

Дивитись відео



Дивитись відео
Опрацювати статтю підручника с.223-228
Виразно читати співомовки«Добре торгувалось», «Запорожці у короля», «Свиня свинею»
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 888150

20.05

Тема.Павло Глазовий. Короткі відомості про письменника.

Гумор у творах «Еволюція» і «Найважча роль».Викривальна спрямованість творів «Заморські гості» та «Похвала»




Дивитись відео




Дивитись відео


Дивитись відео
Опрацювати статтю підручника с.229-233

Вивчити напам'ять одну із гуморесок Павла Глазового

Увага! Виконане домашнє завдання ( у форматі відео) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя або на вайбер

27.05

Тема.Контрольна робота   за творами Л. Глібова, С. Руданського, П. Глазового 

Виконати тест


28.05

Тема.Урок-підсумок

Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення

Виконай одне із запропонованих завдань

Твори,які рекомендую прочитати влітку
Суспільно-побутові пісні:
«Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін по діброві», «Ой у степу криниченька». Коломийки: «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки».
Про минулі часи:
Іван ФРАНКО. «Захар Беркут»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Мені тринадцятий минало…», Тополя», «Як умру, то поховайте…»,
Михайло СТЕЛЬМАХ. «Гуси-лебеді летять…»,
Андрій Чайковський. «За сестрою»,
Григір ТЮТЮННИК. «Климко».
«Ти знаєш, що ти — людина»:
Олекса СТОРОЖЕНКО. «Скарб»,
Богдан ЛЕПКИЙ. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)»,
Ліна КОСТЕНКО. «Дощ полив…», «Кольорові миші», «Чайка на крижині», «Крила»,
Василь СИМОНЕНКО. «Лебеді материнства», «Ти знаєш, що ти — людина…», «Гей, нові Колумби й Магеллани…»,
Марина ПАВЛЕНКО. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських»,
Любов ПОНОМАРЕНКО. «Гер переможений».
«Ми — українці»:
Олег Ольжич. «Захочеш – і будеш» (із циклу «Незнаному воякові»),
Олена Теліга. «Сучасникам», «Радість»,
Олександр ГАВРОШ. «Неймовірні пригоди Івана Сили»,
Андрій МАЛИШКО. «Пісня про рушник», «Чому, сказати, й сам не знаю»

Зарубіжна література

Тема. Дж.Родарі."Листівки з видами міст".
6-А-13.03
6-Б-17.03
Опрацювати матеріал підручника, с.188-190

Переглянути відео



Тема. Позакласне читання. Д.Дефо"Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона

 Крузо"


Дивитись відео

6-А-24.03

6-Б-16.03


Дивитись відео

Прочитати твір Е.Шмітт "Оскар і Рожева пані "


Тема. Рей Дуглас Бредбері."Усмішка"



Дивитись відео

6-А-24. 03.
6-Б-23.03.
Прочитати оповідання "Усмішка" і переказувати близько до тексту


Тема. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору  "Усмішка"



Дивитись відео

6-А-26.03
6-Б-30.03.
Пояснити причини деградації людської цивілізації ,зображеної у новелі  "Усмішка"

Виконай тест

Код доступу 628289
join.naurok.ua

Тема.Роберт Шеклі"Запах думки"

Дивитись відео

6-А-31.03.

6-Б-03.04
Прочитати твір "Запах думки",аналізувати образ Кліві

Тема.Роздуми Роберта Шеклі про майбутнє людини та людства в оповіданні"Запах думки"
6-А-02.04.
6-Б-06.04.
Характеризувати образ майбутнього в оповіданні"Запах думки"

Виконати тест
 Код доступу 245549
 Використайте цей код, відкривши посиланням
join.naurok.ua


тест 2

Код доступу 752314






Тема


Урок розвитку зв’язного мовлення(письмово). Стислий переказ одного з творів («Усмішка» або «Запах думки»)

6А-07.04
6Б-10.04.
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 

Тема
Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.Твір
 «Міо, мій Міо». Перемога добра над злом
6А-09.04, 21.04
6Б-24.04.


Дивтись відео


Дивитись відео


Дивитись відо


Прочитати твір Астрід Анни Емілії Ліндгрен «Міо, мій Міо»



Тема

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв

6А-23.04
6Б-25.04

Дивитись відео 

Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 467562


Тема

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом.

6А-28.04, 30.04
6Б-27.04

Дивитись відео
Усно характеризувати героїв твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». 

Тема.Міхаель Андреас Гельмут Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"

6А-05.05,07.05

6Б-04.05




Дивитись відео



Дивитись відео

Прочитати твір Міхаеля Андреаса Гельмута Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"



Тема.Моральні цінності,що утверджуються у творі Міхаеля Андреаса Гельмута 

Енде."Джим Гудзик і машиніст Лукас"
6А-12.05
6Б-08.05
Виконати тест
oin.naurok.ua
Код доступу 714581

Тема. Крістіне Нестлінґер.«Конрад,або Дитина з бляшанки»

6А-14.05
6Б-15.05


Дивитись відео


Дивитись відео

Прочитати твір Крістіне Нестлінґер.«Конрад,або Дитина з бляшанки» 


Тема Конрад і його становлення у світі
6А-19.05
6Б-18.05
Виконати тест
Код доступу 223290


Тема Контрольна робота

6А-21.05

6Б-22.05

Виконати тест

join.naurok.ua

Код доступу 219640

Тема Літературна гра

6А-26.05

6Б-25.05


Тема Узагальнення та систематизація вивченого

Бесіда про твори,які вивчались впродовж року й викликали найбільше захоплення

6А-28.05
6 Б-29.05
Виконай одне із запропонованих завдань


Твори,які рекомендую прочитати влітку
Билини і балади:

«Ілля Муромець і Соловей-Розбійник».
«Король Лір і його дочки».
«Як Робін Гуд став розбійником» або «Поєдинок Робіна Гуда з Гаєм Гізборном» (1 за вибором учителя).
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «Рукавичка».
Адам МІЦКЕВИЧ. «Світязь».
Роберт Льюїс СТІВЕНСОН. «Балада про вересовий трунок».
Історічне минуле в літературі:
Вальтер СКОТТ. «Айвенго».
Василь БИКОВ. «Альпійська балада».
Духовне випробування людини:
Джеймс ОЛДРІДЖ. «Останній дюйм».
Редьярд КІПЛІНГ. «Балада про Схід і Захід». «Якщо…».
Дружба і кохання:
Олександр ПУШКІН. «19 жовтня 1825 року».
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Пісня над піснями».
Олександр ГРІН. «Пурпурові вітрила».
Літературний детектив:
Едгар Аллан ПО. «Золотий жук».
Артур Конан ДОЙЛ. Оповідання про Шерлока Холмса («Пістрява стрічка», «Спілка рудих»).
Світова новела:
О. ГЕНРІ. «Дари волхвів», «Останній листок».
Герберт Джордж УЕЛЛС. «Чарівна крамниця».
Рюноске АКУТАҐАВА. «Павутинка».
Сучасна література
Айзек АЗІМОВ. «Фах».
Діана Вінн ДЖОНС. «Мандрівний Замок Хаула».
Корнелія ФУНКЕ. «Чорнильне серце».

Індивідуальне навчання

Зарубіжна література

6-Б

13 / 03. 20p.

Тема.  Джанні Родарі "Листівки з видами міст". Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття


Переглянути відео

 Завдання  Опрацювати матеріал підручника, с.188 -192.

20 / 03. 20p.  

Тема.   Позакласне читання. (на вибір) 1.1 Даніель Дефо "Життя і незвичайні та дивовижні пригоди Робінзона Крузо"

1.2 Дивитись відео
 Завдання  Вміти вести бесіду за прочитаним і переглянутим відео, виділяти головне.

2.1 Дивитись відео

2.2 Прочитати твір Е.Е.Шмітта "Оскар і Рожева пані "

20 / 03. 20p.

Тема. Рей Дуглас Бредбері "Усмішка"

Дивитись відео
  Завдання Опрацювати матеріал підручника, с.194-202.   Прочитати оповідання "Усмішка" і переказувати близько до тексту, вміти висловлювати свої судження про події, зображені в творі.

27 / 03. 20p. 

 Тема.   Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору  "Усмішка" Рея Бредбері


Дивитись відео
 Завдання  Пояснити причини деградації людської цивілізації,зображеної у новелі  "Усмішка". Повторити
 матеріал підручника на с.201-202.


Виконай тест



Код доступу 628289
join.naurok.ua

03 / 04. 20p.

Тема.  Роберт Шеклі "Запах думки"

Дивитись відео

 Завдання  Прочитати твір "Запах думки",аналізувати образ Кліві.

03 / 04. 20p.

Тема.  Роздуми Роберта Шеклі про майбутнє людини та людства в оповіданні"Запах думки"
  
 Завдання  Характеризувати образ майбутнього в оповіданні"Запах думки".


Виконати тест
 Код доступу 245549
 Використайте цей код, відкривши посиланням
join.naurok.ua

10 / 04. 20p.

Тема Урок розвитку зв’язного мовлення(письмово)
Стислий переказ одного з творів «Усмішка» або «Запах думки»
Увага! Виконане домашнє завдання (документ у форматі Word або фотокопію написаного) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя.
Оцінка за роботу буде перенесена в журнал. Пишіть, будь ласка, розбірливо.
 На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. 

24 / 04. 20p.

Тема Астрід Анна Емілія Ліндгрен(1907–2002). Основні відомості про життя і творчість письменниці, популярність її творів у різних країнах.Твір «Міо, мій Міо». Перемога добра над злом


Дивитись відео

Дивитись відео

Дивитись відео

 Завдання   Прочитати твір Астрід Анни Емілії Ліндгрен «Міо, мій Міо».



24 / 04. 20p.

Тема  А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв



Дивитись відео 

 Завдання

Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 467562

08 / 05. 20p.


Тема   А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». Образи головних героїв. Перемога добра над злом



Дивитись відео

 Завдання  Усно характеризувати героїв твору А. Ліндгрен «Міо, мій Міо». 


15 / 05. 20p.


Тема. Міхаель Андреас Гельмут Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"






Дивитись відео


Дивитись відео


 Завдання   Прочитати твір Міхаеля Андреаса Гельмута Енде "Джим Гудзик і машиніст Лукас"




15 / 05. 20p.


Тема.  Моральні цінності,що утверджуються у творі Міхаеля Андреаса Гельмута Енде"Джим Гудзик і машиніст Лукас"




 Завдання


Виконати тест



Код доступу 714581


16 / 05. 20p.


Тема. Крістіне Нестлінґер  «Конрад,або Дитина з бляшанки»

Дивитись відео

Дивитись відео


 Завдання   Прочитати твір Крістіне Нестлінґер «Конрад,або Дитина з бляшанки» 


22 / 05. 20p.


Тема  Конрад і його становлення у світі
Завдання     Виконати тест


Код доступу 223290


22 / 05. 20p.


Тема Контрольна робота




 Завдання   Виконати тест


29 / 05. 20p.


Тема. Узагальнення та систематизація вивченого
Бесіда про твори,які вивчалися упродовж року й викликали найбільше захоплення.
Твори, які рекомендовано прочитати влітку 






















Коментарі

Дописати коментар