8 клас

Українська мова

Тема. Розвиток мовлення. Твір-опис місцевості (вулиці) на основі особистих спостережень і вражень.
8-А - 12, 14 березня
8-Б - 13, 17 березня
Опрацювати матеріал підручника с.192-193
Написати у зошит твір-опис місцевості (вулиці) на основі особистих спостережень і вражень.

До уваги! Написаний твір (фотокопію) надіслати на електронну адресу, яка вказана на профілі учителя! На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. (Велике прохання, писати дуже розбірливо, щоб можливо було перевірити роботу. Вона оцінюється!)
До уваги учнів 8-Б! Електронна адреса Лілії Михайлівни: muderevuchlilia@gmail.com

Тема.Речення з кількома рядами однорідних членів
8-А - 18 березня
8-Б - 20 березня
Повторіть теоретичний матеріал с.102-118.
Виконайте вправи 271, 273.
Повторіть вивчене, виконавши завдання для самооцінки на с.122-123.

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 114117


Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та клас. Наприклад, Дмитренко Василь 8-А. Оцінка за тест буде перенесена у журнал!

Тема. Речення зі звертаннями, вставними словами. Звертання поширені й непоширені
8-А - 19 березня
8-Б - 24 березня

Перегляньте відео.
Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.128-129.
Виконайте вправи 278, 281.
Перегляньте відео про правильне вживання звертань у мовленні.


Повторіть опрацьований матеріал за допомогою відеоуроку, виконавши завдання із нього. Бажаємо успіхів!



До уваги! Фотокопію виконаного домашнього завдання надішліть на електронну адресу вчителя, вказану у профілі (робота буде оцінена!). 


Тема. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертанні
8-А - 25 березня
8-Б - 27 березня



Перегляньте відео.

Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.130-131.
Виконайте вправи 285, 286.
Перегляньте відеоурок про те, як правильно звернутися до незнайомої людини. Візьміть на озброєння поради мовознавця.


Тема. Інтерв`ю у публіцистичному стилі
8-А - 26 березня
8-Б  - 31 березня
Опрацювати матеріал підручника с.212-213.
Виконати вправу 448.

До уваги! Написане інтерв'ю (фотокопію або текстовий документ) надіслати на електронну адресу, яка вказана на профілі учителя! На цю ж адресу можете надсилати запитання, які у вас виникають. (Велике прохання, писати дуже розбірливо, щоб можливо було перевірити роботу. Вона оцінюється!)

Тема. Вставні слова (словосполучення, речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних словах
8-А - 01, 02 квітня
8-Б - 03, 07 квітня

Перегляньте відео.







Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.132-137.
Виконайте вправи 291, 292(усно), 294, 297.
Повторіть вивчене, переглянувши відео та виконавши завдання для самооцінки на с.140-141.


Завдання для творчих і креативних (за бажанням). Спробуйте створити власне відео для підсумку з теми "Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)", як це зробили ваші ровесники (відео нижче). Це завдання можна виконати, об'єднавшись у групи. Готове відео надішліть на електронну адресу, вказану на профілі вчителя.


Тема. Розділові знаки при вставних словах.

8-А - 08.04
8-Б - 07.04
Опрацювати матеріал підручника, с.132-137
Виконати вправи 306-308 (письмово). Завдання і запитання для самоперевірки , с.141 (усно)



Тема. Контрольна робота (тестові завдання)

8-А - 09.04
8-Б - 10.04
Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua

Код доступу 270525


Обов'язково вкажіть своє прізвище, ім'я та клас. Наприклад, Дмитренко Василь 8-А. Оцінка за тест буде перенесена у журнал!


Тема. Речення з відокремленими членами

8-А - 22.04
8-Б - 21.04

Перегляньте відеоурок.



Опрацюйте матеріал підручника, с.144-145.
Виконайте вправи 312, 313 (письмово).
Складіть (усно) на основі коміксу ( с.146) невелику розповідь (5-8) речень, використавши відокремлені члени речення.



Тема. Відокремлені другорядні  члени речення. Відокремлені означення.

8-А - 23.04
8-Б - 24.04

Перегляньте відеоурок.

Опрацюйте матеріал підручника, с.146-149. 
Виконайте вправи 327, 328.

Тема. Розділові знаки при відокремлених членах речення. Відокремлені означення.

8-А- 25.04
8-Б- 28.04

Повторити теоретичний матеріал с.144-151. Виконати завдання вправи 321, 323.

Тема. Відокремлені прикладки.

8-А- 29.04
8-Б- 05.05

Перегляньте відеоурок.

Опрацюйте теоретичний матеріал підручника, с.152-156. Виконайте вправи 342, 343, 344.


Тема. Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках.

8-А- 30.04
8-Б- 08.05

Перегляньте відеоурок.


Опрацюйте теоретичний матеріал підручника, с.156-158. Виконайте вправи 348, 351, 353.


Тема. Відокремленні обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах.

8-А- 06.05
8-Б- 12.05

Перегляньте відеоурок.


Вивчіть теоретичний матеріал підручника, с.159-160. Виконайте вправи 363, 365. Створіть висловлення-роздум "Кого із сучасників я вважаю успішною людиною?" з використанням відокремлених обставин.

Тема. Тренувальні вправи. Відокремлені другорядні члени речення.

8-А - 07.05
8-Б - 15.05

Пригадайте вивчений матеріал про відокремлені члени речення з допомогою відео.

Повторіть теоретичний матеріал підручника, с.144-160. Виконайте вправи 364, 366.

Скласти допис дискусійного характеру Чи переможе книжку  компютер, а бібліотеку-Інтернет з використанням відокремлених обставин.
Самостійна робота. Роботу переслати на електронну пошту.

Тема. Уточнювальні члени речення.
8-А-13.05
8-Б-15.05
Вивчити теоретичний матеріал с. 163-166.

Тема. Розділові знаки при уточнювальних членах речення.
8-А-14.05
8-Б-16.05
Виконати вправу 383. Підготуватись до тематичного оцінювання, с.169-171.

Контрольна робота. Аудіодиктант. Речення з відокремленими членами. 
8-А-20.05 (з 9.00 до 9.25 год)
8-Б-19.05  (з 9.00 до 9.25 год)

Тема. Повторення в  кінці року. Відомості про словосполучення
8-А-21.05
8-Б-22.05
Повторити  матеріал підручника с.19-25. Виконати вправу 394.


Тема. Відомості про просте речення.
8-А-27.05, 28.05

8-Б-26.05, 29.05

Українська література

Тема. Розвиток мовлення. Міні-твір про романтичність, мужність і силу волі жінки за твором М. Коцюбинського "Дорогою ціною"
8-А- 13 березня
8-Б - 10 березня
Написати твір у зошит

Тема. Позакласне читання. О.Гончар "Берег любові", "Бригантина"

8-А- 16 березня
8-Б - 12 березня
Прочитати твори

Тема. О.Довженко "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців

8-А- 20 березня
8-Б - 17 березня
Прочитати оповідання О.Довженка "Ніч перед боєм"

Тема. Образи діда Платона та діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів

8-А- 23 березня
8-Б - 19 березня
Характеризувати образи персонажів (усно)

Тема. Н. Бічуя "шпага Славка Беркути"-повість про школу і проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні батьків

8-А- 27 березня
8-Б - 24 березня
Прочитати повість, виписати цитати для характеристики персонажів твору

Тема. Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. Проблема особистості у сучасному світі

8-А- 30березня, 03 квітня
8-Б - 26 березня, 31 березня, 02 квітня
Скласти усний міні-твір "Що таке справжня дружба?" (за творчістю М.Коцюбинського, О.Довженка, Н. Бічуя)

Тема.Особливості композиції твору. Ніна Бічуя."Шпага Славка Беркути".

Пояснювати особливості композиції повісті.

8-А- 03 квітня.
8-Б- 07 квітня.

Тема.Письмовий міні-твір "Що таке справжня дружба?". З української прози (творчість М.Коцюбинського, О.Довженка, Н.Бічуя).

Написати міні-твір. Роботу відіслати учителю на електронну пошту.

8-А- 06 квітня.
8-Б- 09 квітня.

Тема. В.Дрозд "Білий кінь Шептало." Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві.

Вдумливо читати, переказувати і коментувати сюжет твору. Пояснювати алегоричність образу коня Шептала; характеризувати його образ.

8-А- 10, 24 квітня.
8-Б- 21, 23 квітня.

Тема. Ю.Винничук. "Місце для дракона".

8-А- 27.04, 04.05
8-Б- 25.04, 28.04

Вдумливо читати, переказувати сюжет твору. Пояснювати підтекст твору.


Тема. Парадокс: дракон Грицько-поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви.


8-А- 08.05, 15.05
8-Б- 30.04, 05.05

ТемаСамостійна робота (тестові завдання)

8-А - 15.05
8-Б - 07.05

Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 472929

Пояснювати алегоричність образів дракона, Пустельника та князя; знаходити паралелі в сучасному житті і мистецтві. Скласти план характеристики дракона Грицька.

Тема. В.Чемерис. Вітька + Галя…”. Дуель і перше побачення.

8-A-18.05, 22.05
8-Б-12.05

Тема. Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору.
8-А-25.05.
8-Б-14.05,19.05


ТемаКонтрольна робота (тестові завдання)
8-А - 26.05 (тести виконати з 9.00 до 9.30)

8-Б - 21.05 (тести виконати з 9.00 до 9.30)
Увага! Виконайте тестові завдання, перейшовши за посиланням join.naurok.ua
Код доступу 604805

Тема. ПЧ. Є.Дудар Червона Шапочка
8-А-27,28.05.
8-Б-26.05.

Тема. Урок-підсумок.
Критично оцінювати набутий досвід після прочиння художніх творів, які вивчалися впродовж року.
8-A-29.05.

8-Б-28.05

Зарубіжна література



Тема. Бароко.Луїс де Гонгора "Галерник"
8-А-12.03
8-Б-18.03
Дивитись відео
Виразно читати і аналізувати вірш.

Тема. Літературна конференція
8-А-13.03
8-Б-19.03
Підготувати реферати про поезії стилю бароко.

Тема. Характерні ознаки класицизму як художнього напряму
8-А-19.03
8-Б-25.03
Дивитись відео

Опрацювати матеріал підручника, виписати ознаки класицизму в зошит.

Тема. Мольєр. " Міщанин- шляхтич"

8-А-20.03
8-Б-26.03

Дивитись відео
Прочитати комедію Мольєра " Міщани -шляхтич".

Тема. Тематика і проблематика комедії
Мольєра " Міщани -шляхтич"
8-А-26.03
8-Б- 01.04

Виконайте тести

Код доступу 262906

Використайте цей код, 

відкривши посилання

join.naurok.ua

Обов'язково вкажіть своє прізвище і клас,
зараховується тільки перша спроба
Знайти ознаки комедії у творі.


Тема. Основні образи комедії Мольєра " Міщани -шляхтич".
8-А-27.03
8-Б-02.04
Письмово охарактеризувати  образи із твору.


Тема
Контрольна робота з теми «Бароко і класицизм»
8-А-02.04
8-Б-08.04.


Виконати тести
join.naurok.ua
Код доступу 913146



Тема
Антуан де Сент-Екзюпері (1900–1944). «Маленький принц». Людські
стосунки, моральні цінності в казці-притчі «Маленький принц»
8-А-03.04
8-Б-09.04
Дивитись відео


Дивитись відео
Прочитати казку-притчу «Маленький принц»


Тема
Філософський зміст твору Антуан де Сент-Екзюпері «Маленький принц»
8-А-09.04
8-Б-22.04.
Виконати тести
join.naurok.ua
Код доступу 322288
Тема
Художні образи казки-приитчі Антуана де Сент-Екзюпері  «Маленький принц»
8-А-10.04
8-Б-23.04.
Усно аналізувати художні образи казки-приитчі Антуана де Сент-Екзюпері  «Маленький принц»

Тема.Річард Бах. «Чайка Джонатан Лінгвістон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора людського буття. Алегоричні образи повісті. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана. ТЛ: поглиблення понять про метафору, алегорію. 
8-А-23.04
8-Б-25.04

Дивитись відео


Дивитись відео
Прочитати твір Річарда Баха «Чайка Джонатан Лінгвістон»
та визначити ключові ідеї твору
Тема.Річард Бах. «Чайка Джонатан Лінгвістон». Художній конфлікт і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі. ТЛ: притча. 
8-А-24.04
8-Б-29.04
Дивитись відео
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 590396

Тема.Барбара Космовська. «Буба», «Буба: мертвий сезон». Художній світ Космовської. Батьки – діти, діди – онуки. Сімейні цінності у творі. 
8-А-25.04
8-Б-30.04
Дивитись відео

Дивитись відео
Прочитати твір Барбари Космовської «Буба»

Тема..Барбара Космовська. «Буба», «Буба: мертвий сезон». Ідея поваги й любові до людини. 
8-А-30.04
8-Б-06.05
Дивитись відео

Виконати тест
join.naurok.ua

Код доступу 936222

Тема.Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Учителька (Марсем) та її учні: два погляди на один світ.  
8-А-07.05
8-Б-07.05

Дивитись відео
Дивитись відео
Прочитати твір Марини Аромштам«Коли відпочивають янголи».  

Тема.Марина Аромштам. «Коли відпочивають янголи». Моральні проблеми та їхнє осмислення у творі. 
8-А-08.05

8-Б-13.05
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 180002
Тема.Сучасна зарубіжна поезія (1-2 твори за вибором) .
Літературний портрет В.Шимборської
8-А-14.05, 15.05
8-Б-14.05
Дивитись відео
Виразно читати та усно аналізувати вірші В.Шимборської
(1-2 твори за вибором)

Тема.Контрольна робота № 6.Література хх-ххI століть
8-А-16.05
8-Б-20.05
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 335712
Тема.УПЧ.Ульф Старк «Диваки і зануди»
8-А-21.05
8-Б-16.05


Дивитись відео
Дивитись відео


Дивитись відео

Тема.УРЗМ(усно)Виховна роль літератури
8-А-21.05
8-Б-22.05
Підготувати розповідь про роль літератури у житті людини(усно) 
Увага! Виконане домашнє завдання ( у форматі відео) надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя або на вайбер

Тема.Узагальнення та систематизація вивченого протягом року навчального матеріалу.
8-А-28.05, 29.05
8-Б-27.05,28.05
 Рекомендую прочитати влітку
Просвітництво:
Джонатан СВІФТ. «Мандри Лемюеля Гуллівера» (1 частина).
Йоганн Вольфганг ҐЕТЕ. Поезії «Вільшаний король», «Травнева пісня», «Прометей».
Йоганн Крістоф Фрідріх ШИЛЛЕР. «До радості».
Генріх ГЕЙНЕ. «Книга пісень» («На півночі кедр одинокий…», «Не знаю, що стало зо мною…», «Коли розлучаються двоє…»).
Джордж Ноел Гордон БАЙРОН. «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа» або «Паломництво Чайльд Гарольда».
Взаємодія романтизму і реалізму:
Олександр ПУШКІН. Лірика («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»). «Євгеній Онєгін».
Михайло ЛЕРМОНТОВ. Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»). «Герой нашого часу» (огляд, 3-4 уривки за вибором ).
Реалізм:
Оноре де БАЛЬЗАК. «Гобсек».
Микола ГОГОЛЬ. «Ревізор». «Шинель».
Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.:
Генрік ІБСЕН. «Ляльковий дім».
Бернард ШОУ. «Пігмаліон».
Література XX–XXI ст.:
Шолом-АЛЕЙХЕМ. «Тев’є-молочар».
Рей Дуглас БРЕДБЕРІ. «451° за Фаренгейтом».
Гарпер ЛІ. «Убити пересмішника».

Ерік Вольф СІГЕЛ. «Історія одного кохання».







Коментарі

Дописати коментар