Українська мова
Увага! Якщо у вас виникатимуть запитання, надсилайте на електронну адресу, яка вказана на профілі вчителя.9-А 12 березня
9-Б 12 березня
Тема. Розділові знаки в безсполучникових складних речення. Тренувальні вправи
Повторити матеріал підручника про складне безсполучникове речення.
Виписати з підручника української літератури п`ять складних безсполучникових речень і виконати їх синтаксичний розбір (зразок на с. 176).
Виконати тестові завдання
9-А 16 березня, 17 березня
9-Б 16 березня, 17 березня
Тема. Урок розвитку мовлення. Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовані теми: "Як відшукати свій шлях у житті", "Що я ціную в житті найбільше", "Що для мене означає слово "Батьківщина")
Увага! Виконану роботу надішліть на електронну пошту, вказану в профілі вчителя (бажано документ у форматі Word, бо фотокопії написаного дуже важко читаються). В темі обов"язково пишіть своє прізвище, ім"я, клас, назву роботи(твір, переказ, диктант).
9-А 19 березня, 23 березня
9-Б 20 березня
Тема. Повторення вивченого з теми
9-А- 24 березня
9-Б- 23 березня
Тема. Контрольна робота (тестові завдання). Безсполучникове складне речення
Виконати тестові завдання, відкривши посилання
код доступу 762370
9-А 26 березня, 30 березня, 31 березня
9-Б 24 березня, 26 березня, 30 березня
Тема. Складне речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв`язків
Опрацюйте тему з допомогою відеоуроку
Опрацювати матеріал підручника с.179-181Виконати вправи 317, 318, 319, 321.
9-А 02 квітня, 06 квітня
9-Б 31 березня, 03 квітня, 06 квітня
Тема.Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв`язку
Виконати вправи 323, 324, 325.
Тема. Урок розвитку мовлення. Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю
9 -А 07 квітня, 09 квітня9 -Б 07 квітня, 10 квітня
Написати твір на окремих аркушах (обсяг твору 2,5 -3 сторінки)
Увага! Виконану роботу надішліть на електронну адресу, вказану в профілі вчителя (бажано документ у форматі Word, бо фотокопії написаного дуже важко читаються). В темі обов"язково пишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи (твір, переказ, диктант).
9-А 21 квітня, 22 квітня, 23 квітня, 25 квітня
9-Б 21 квітня, 22 квітня, 24 квітня, 27 квітня
Тема. Тренувальні вправи. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв`язку
Виконати вправу 327.
Виконати тестові завдання, перейшовши за посиланням: join.naurok.ua
Обов"язково вкажіть своє прізвище й ім"я та код доступу 663071
Додатково: тренуйтеся в написанні диктантів
9 -А 27 квітня, 28 квітня, 29 квітня
9 -Б 28 квітня, 29 квітня, 30 квітня
Тема. Тренувальні вправи. Розділові знаки у складному реченні з різними видами сполучникового й безсполучникового зв`язку
Виконайте вправу для самоперевірки
Додатково: тренуйтеся в написанні диктантів
9-А- 30 квітня. 11.00.
9-Б- 04 травня. 11.00.
Тема. Контрольна робота (диктант) Складне речення з різними видами зв'язку.
Аудіодиктант.
Фотокопію виконаної роботи 30 квітня(9-а), 04 травня(9-Б) до 12.00 надішліть на електронну адресу, вказану в профілі вчителя. У темі листа обов"язково напишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи( диктант).
БАЖАЮ УСПІХУ.
9-А- 30 квітня. 11.00.
9-Б- 04 травня. 11.00.
Тема. Контрольна робота (диктант) Складне речення з різними видами зв'язку.
Аудіодиктант.
Фотокопію виконаної роботи 30 квітня(9-а), 04 травня(9-Б) до 12.00 надішліть на електронну адресу, вказану в профілі вчителя. У темі листа обов"язково напишіть своє прізвище, ім"я, клас, вид роботи( диктант).
БАЖАЮ УСПІХУ.
9-А- 04 травня, 04 травня
9-Б- 05, травня, 05 травня
Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац.
9-А- 04 травня, 04 травня
Тема. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. Текст, його основні ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац.
Опрацювати матеріал підручника, с. 190 - 193.
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с. 190 - 193.
Дивитись відео
Дивитись відео
Виконати вправу 344
Дивитись відео
Виконати вправу 344
9-А- 05 травня
9-Б- 08 травня
Тема. Урок розвитку мовлення. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Тема. Урок розвитку мовлення. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.
Опрацювати матеріал підручника, с. 196.
Виконати вправу 346 (усно).
9-А- 07 травня, 08 травня
9-Б- 12 травня., 13 травня
Тема. Види й засоби міжфразового зв'язку (повторення й узагальнення)
Тема. Види й засоби міжфразового зв'язку (повторення й узагальнення)
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с. 203.
Виконати вправу 355 (письмово).
9-А- 12 травня, 14 травня
9-Б- 15 травня, 16 травня
Тема. Урок розвитку мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково - навчального тексту.
Тема. Урок розвитку мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково - навчального тексту.
Опрацювати матеріал підручника, с. 200-201.
Виконати вправу 349 (усно).
УВАГА!!! 21.05(9-А), 22.05((9- Б) о 12:00 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений, повторно тест відкриватися не буде.
БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
9-А- 16 травня
9-Б- 18 травня
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у простому реченні. Тренувальні вправи
УВАГА!!! 21.05(9-А), 22.05((9- Б) о 12:00 КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений, повторно тест відкриватися не буде.
БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
9-А- 16 травня
9-Б- 18 травня
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у простому реченні. Тренувальні вправи
Дивитись відео
Дивитись відео
Повторити матеріал підручника, с. 28 - 29, 39.
Дивитись відео
9-А- 18 травня, 19 травня
9-Б- 18 травня, 19 травня
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у складному реченні. Тренувальні вправи
Тема. Повторення вивчених розділових знаків у складному реченні. Тренувальні вправи
Дивитись відео
Дивитись відео
Опрацювати матеріал підручника, с. 67 - 71 .
9-А- 21 травня
Тема. Контрольна робота (тестові завдання). Синтаксис і пунктуація.
9-А- 21 травня
Тема. Контрольна робота (тестові завдання). Синтаксис і пунктуація.
о 12:00.
УВАГА! КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений. БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
БАЖАЮ УСПІХУ.
Шановні учні, контрольне тестування проводиться за посиланням join.naurok.
Код доступу 8216404
УВАГА! КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений. БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
БАЖАЮ УСПІХУ.
Шановні учні, контрольне тестування проводиться за посиланням join.naurok.
Код доступу 8216404
Шановні учні, контрольне тестування проводиться за посиланням join.naurok.
Код доступу 8216404
9-Б- 22 травня.
о12.00
Тема. Контрольна робота (тестові завдання). Синтаксис і пунктуація.
УВАГА! КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений. БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
БАЖАЮ УСПІХУ.
Увага!
Повторно о 13.15. 22.05.( для тих, кому не вдалося ввійти на "Всеосвіту")
Група Наталії Василівни:
9-Б- 22 травня.
о12.00
Тема. Контрольна робота (тестові завдання). Синтаксис і пунктуація.
УВАГА! КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений. БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ.
БАЖАЮ УСПІХУ.
Увага!
Повторно о 13.15. 22.05.( для тих, кому не вдалося ввійти на "Всеосвіту")
Група Наталії Василівни:
9-А- 25 травня , 26. травня
9-Б- 25 травня, 26 травня
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
9-А- 25 травня , 26. травня
9-Б- 25 травня, 26 травня
Тема. Узагальнення й систематизація вивченого. Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
Дивитися відео
9-А- 28 травня
9-Б- 29 травня
9-Б- 29 травня
Тема. Орфографія. Пунктуація.
Тема. Орфографія. Пунктуація.
Дивитися відео
Дивитися відео
Українська література
Тема Т.Г.Шевченко "Кавказ". Узагальнена ідея поеми - неприняття насильства, поневолення людей9-А 12 березня, 16 березня
9-Б 13 березня, 16 березня
Прочитати твір Т.Г.Шевченка "Кавказ". Охарактеризувати образ Прометея.
Тема. Послання Т.Г. Шевченка " І мертвим, і живим..."Засудження комплексу меншовартості
9-А 19 березня, 23 березня
9-Б 20 березня, 23 березня
Прочитати послання Т.Г.Шевченка " І мертвим, і живим..."Вивчити напам`ять уривок із послання Т.Г.Шевченка " І мертвим, і живим..."
від слів
"І смеркає, і світає,
День Божий минає..."
до слів
"...В своїй хаті своя й правда,
І сила, і воля"
(с.218)
Тема. Т.Г.Шевченко "Катерина". Романтичне втілення теми жіночої долі
9-А 26 березня,30 березня
9-Б 27 березня, 30 березня
Прочитати поему Т.Г.Шевченко "Катерина". Аналізувати її.
Тема. Т.Г.Шевченко "Наймичка". Реалістично - побутове втілення теми жіночої долі
9-А 02 квітня
9-Б 03 квітня
Прочитати поему, виписати у зошит цитати для характеристики образів
Тема. Трагедія жінки - матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі. ("У нашім раї на землі...")
9-А 06 квітня
9-Б 06 квітня
Виразно читати вірш "У нашім раї на землі...".
Опрацювати матеріал підручника, с. 231 - 232.
Дати відповіді на запитання, с. 233.
Тема. Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. "Доля ". Риси автобіографізму в образі ліричного героя.
9-А 09 квітня
9-Б 10 квітня
Вивчити напам'ять вірш Т. Шевченка "Доля", с. 239.
Тема. "Росли укупочці, зросли... ". Ностальгія за ідилією родинного життя.
9-А 21 квітня
9-Б 21 квітня
Виразно читати і аналізувати вірш "Росли укупочці, зросли... ".
Опрацювати матеріал підручника , с. 241 - 242.
Тема. Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета ("Ісаія". Глава 35"). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у
Т. Шевченка.
9-А 23 квітня
9-Б 24 квітня
Опрацювати матеріал підручника, с. 243 -247.
Виразно читати подражаніє "Ісаія. Глава 35", с. 244 - 246.
Виконати завдання , с. 248 (усно).
Тема. Позакласне читання. Тарас Шевченко. « Художник».
9-А 25 квітня
9-Б 25 квітня
Почитати твір Марка Вовчка «Ледащиця»
Тема. РМ. Диспут за проблематикою творів Тасара Шевченка
9-А 27 квітня
9-Б 27 квітня
Підготуватись до написання контрольної роботи. Повторити вивченне про життєвий і творчий шлях Т. Шевченка.
Тема. Контрольна робота (тестові завдання за змістом творів Т. Шевченка)
9-А 30 квітня
9-Б 04 травня
Виконати тестові завдання , відкривши посилання
join.naurok.ua
код доступу 524018
Тема. Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про
Т. Шевченка
9-А 04 травня
9-Б 08 травня
Повторити матеріал підручника, с. 198 - 207.
Скинути відео декламації віршів Т. Шевченка, які вивчали напам'ять, на вайбери (до 09.05.2020).
9 А - 0968037458 або на електронну пошту svitlanapilipcuk03@gmail.com
9 -Б - 0680338342 або на електронну пошту muderevuchlilia@gmail.com
Тема. Пантелеймон Куліш - відомий письменник, перший український професійний літературний критик.
9-А 07 травня
9-Б 15 травня
Опрацювати матеріал підручника, с. 250 - 254.
Тема. «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю.
9-А 12 травня
9-Б 16 травня
Прочитати історичний роман П. Куліша «Чорна рада».
Подивитись відео
Тема. Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв.
9-А 14 травня
9-Б 18 травня
Опрацювати матеріал підручника, с. 282 - 291.
Характеризувати образи Якима Сомка та Івана Брюховецького (усно).
Тема. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства. Оцінка роману Т. Шевченком.
9-А 18 травня
9-Б 18 травня
Давати відповіді на запитання с. 292.
Тема. Марко Вовчок. Життя і творча діяльність.
9-А 21 травня
9-Б 19 травня
Опрацювати матеріал підручника, с. 293 - 294.
Прочитати повість Марка Вовчка "Інститутка"
Тема. Продовження теми народного життя в повісті "Інститутка". Образи персонажів - людей із народу та панночки.
9-А 22 травня
9-Б 22 травня
Опрацювати матеріал підручника, с. 308 - 312.
Виконати тестові завдання із підручника, с. 312- 313 усно.
УВАГА! 22, 25 травня о 10:00. КОНТРОЛЬНЕ ТЕСТУВАННЯ БУДЕ ПРОВОДИТИСЯ СИНХРОННО. Час виконання обмежений. БУДЬ ЛАСКА, НЕ СПІЗНЮЙТЕСЯ. БАЖАЮ УСПІХУ.
Тема. Контрольна робота (тестові завдання) Нова українська література ( творчість П. Куліша і Марка Вовчка)
9-А 22 травня
Шановні учні 9 А, контрольне тестування проводиться за посиланням
join.naurok.ua
join.naurok.ua
Код доступу 3379699
9-Б 25 травня
Шановні учні 9 Б, контрольне тестування проводиться за посиланням
Код доступу 5891742Тема. Позакласне читання Марко Вовчок "Ледащиця"
9-А 26 травня
9-Б 26 травня
Прочитати твір Івана Карпенка - Карого "Хазяїн"
Тема. Урок -підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість.
9-А 22 травня
9-Б 29 травня
Зарубіжна література
Тема.Особливості сюжету і композиції повісті "Шинель".
9-А-18.03
Прочитати повість М. Гоголя "Шинель".
Тема.Образ столиці в повісті " Шинель".
9-А-20.03
9-Б-13.03
Письмово охарактеризувати образ Башмачкіна, усно - образ столиці.
Тема. УРЗМ (усно)."Образ маленької людини у світовій літературі".
9-А-25.03
9-Б-18.03
Підготувати проєкт "Образ "маленької людини" у світовій літературі".
Тема. Нові тенденції в драматургії кін. 19- поч. 20 ст. "Стара" і "нова" драм
Дивитись відео
9-А-26.03
9-Б-20.03
Опрацювати матеріал підручника, с.207-210.
Тема. Генрік Ібсен."Ляльковий дім"
9-А-27.03
9-Б-25.03,27.03
Прочитати драму "Ляльковий дім"
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 790118
Тема. Композиція п'єси "Ляльковий дім". Система образів твору. Підтекст. Відкритість фіналу.
9-А-30.03
9-Б-01.04
Характеризувати образи персонажів твору.
Засвоїти такі поняття :
Підтекст- прихований , внутрішній зміст висловлювання.
Символ - знак у творі, який позначає іншу сутність. Знаком можуть виступати слово, зображення, обєкт, що заміняє собою деяке інше поняття, використовуючи для цього асоціацію, або подібність.
Відкритий фінал - незавершена кінцівка, один із художніх прийомів, який часто трапляється у відомих творах. Це значить, що автор не розставив всіх крапок над "і", а дав можливість читачеві додумати кінець, він залишив його відкритим.
Тема. Бернард Шоу. Особливості світогляду.Специфіка втілення античного міфу в п'єсі "Пігмаліон".
9-Б-03.04
Засвоїти особливості світогляду Б.Шоу. Прочитати п'єсу "Пігмаліон".
Тема. Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідея одухотворення людини і життя засобами мистецтва
9-А-08.04
9-Б-08.04
Характеризувати образ Елайзи Дулітл, обгрунтувати свої думки, опираючись на художній текст.
Тема. Контрольна робота. Відповіді на запитання:
1. Яким я собі уявляю майбутнє Елайзи Дуліт?
2. Який античний міф "осучаснений" у п'єсі "Пігмаліон"?
3.Які риси Елайзи ще на початку твору вказують на те, що це майбутня леді?
9-А-10.04
9-Б-10.04
Тема. Шолом-Алейхем."Тев'є-молочар".Образна система твору
Дивитись відео
9-А-22.04,24.04
9-Б-22.04, 24.04Прочитати твір , характеризувати образи героїв.
Тема. Філософські проблеми. Народний гумор у творі Шолома-Алейхема.
Аналізувати художній твір.
9-А-06.05
9-Б-29.04
Тема.Контрольна робота. Укладання анкети героя літературного твору.
9-А-20.05
9-Б-06.05
Тема.Рей Дуглас Бредбері. " 451 градус за Фарингейтом". Тривога за майбутнє суспільства в романі - утопії.
Прочитати роман.
9-А-08.05,13.05
9-Б-08.05, 13.05
Тема. Тема знецінення культури в романі - утопії. Натовп і влада.
Аналізувати моральний вибір героїв твору, принципи і механізми функціонування суспільства.
9-А-15.05,16.05
9-Б-15.05, 16.05
Виконати тестjoin.naurok.ua
Код доступу 894098
Тема .УРЗМ(письмово).Укладання рецензії на самостійно прочитаний твір.
Створити рецензію.
9-А-21.05
9-Б-20.05
Тема. Позакласне читання. Гарпер Лі. "Убити пересмішника".
Прочитати твір, характеризувати образи героїв.
9-А-22.05
9-Б-22.05
Виконати тест
join.naurok.ua
Код доступу 568691
join.naurok.ua
ТЕСТ ДЛЯ ОХОЧИХ ПЕРЕЗДАТИ
Код доступу 8006599
УВАГА! Для тих, хто не встиг виконати тест , доступ буде поновлено в понеділок .
Тема.Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
9-А-27.05,29.059-Б-27.05,29.05
Твори,які рекомендую прочитати влітку:
Реалізм:
СТЕНДАЛЬ. «Червоне і чорне».
Оноре де БАЛЬЗАК. «Гобсек».
Федір ДОСТОЄВСЬКИЙ. «Злочин і кара».
Лев ТОЛСТОЙ. «Анна Кареніна».
Поезія середини – другої половини XIX ст.:
Шарль БОДЛЕР. «Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія».
Поль ВЕРЛЕН. “Осіння пісня”, “Так тихо серце плаче…”, “Поетичне мистецтво”.
Артюр РЕМБО. “Відчуття”, “П’яний корабель”, “Голосівки”.
Роман ранньомодерністської доби:
Оскар УАЙЛЬД. «Портрет Доріана Грея».
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиЯка електронна пошта у вчителя Пилипчук Світлани Ярославівни?
ВідповістиВидалитиЧому тест з української мови, який ми мали проходити 18.05 вже об 11 ранку цього дня був недоступним???? Ми вже не зможемо його пройти?
ВідповістиВидалитичому контрольна за 22.05 через дві хвилини вже недоступна?!
ВідповістиВидалитиВід душі вітаю з Днем філолога і побажати хочу незгасної любові до рідної мови і мовлення, цікавих відкриттів і знахідок, розширення знань і кругозору, великого внеску у вивчення історії духовних цінностей народу і значних особистих досягнень у діяльності.
ВідповістиВидалитиЩиро дякуємо.
ВідповістиВидалити